Ik heb sinds een paar dagen sim only en eigenlijk werkt alles best goed maar kan ik op mijn telefoon ook mijn saldo zien? Zo niet hoe moet het dan als je geen internet hebt en dus niet kan inloggen op de site om je saldo te checken.
Met vriendelijke groet,
G.H. Walter
Bladzijde 1 / 1
Simyo heeft voor Android en iOS een app voor sim only klanten. Deze staat in de app store en is daar te downloaden.
Let op dat data met ongeveer een dag vertraging wordt weergegeven in de app.
Let op dat data met ongeveer een dag vertraging wordt weergegeven in de app.
Ik heb geen tablet dus ook niets aan een app. Is het niet mogelijk via de telefoon je saldo te bekijken?
Met vriendelijke groet,
G.H. Walter
Met vriendelijke groet,
G.H. Walter
Je hebt geen smartphone?
Sorry ik ben daarvoor te oud hoor. Ik heb een normale telefoon kan alleen bellen en sms-en meer niet.
Groetjes,
G.H. Walter
Groetjes,
G.H. Walter
Hoi negombo, welkom op het Simyo forum :D
Ik zie in je gegevens dat je prepaid klant bent, als je 'Mobiel opwaarderen' instelt op Mijn Simyo kun je je beltegoed opwaarderen én checken door te bellen naar 1244.
Enne... Je bent nooit te oud voor een smartphone, hoor ;)
Martijn: Dank je voor het meedenken 🙂
Ik zie in je gegevens dat je prepaid klant bent, als je 'Mobiel opwaarderen' instelt op Mijn Simyo kun je je beltegoed opwaarderen én checken door te bellen naar 1244.
Enne... Je bent nooit te oud voor een smartphone, hoor ;)
Martijn: Dank je voor het meedenken 🙂
Dank je wel voor je antwoord. Het mobiel opwaarderen heb ik ingesteld dus ik ben helemaal up-to-date. Smartphone nee hoor niet voor mij. Ik wil bellen en gebeld worden in geval van nood. Met 10 euro beltegoed doe ik bijna een jaar:o. Zie wel je lachebekkie hoor snap je helemaal.:)
Groetjes,
G.H. Walter
p.s. ik ben overgestapt naar jullie en het werkt nu al beter dan de vorige provider.
Groetjes,
G.H. Walter
p.s. ik ben overgestapt naar jullie en het werkt nu al beter dan de vorige provider.
Hoi negombo,
Fijn om te horen dat de overstap zo goed bevalt 😃 en dat het is gelukt om mobiel opwaarderen in te stellen 🙂.
Haha en tja, iedereen gebruikt z'n telefoon op z'n eigen manier, in dat geval kan ik het me heel goed voorstellen dat je geen smartphone hebt 🙂.
Fijn om te horen dat de overstap zo goed bevalt 😃 en dat het is gelukt om mobiel opwaarderen in te stellen 🙂.
Haha en tja, iedereen gebruikt z'n telefoon op z'n eigen manier, in dat geval kan ik het me heel goed voorstellen dat je geen smartphone hebt 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.