.

Beantwoord

problemen met netwerk

  • 5 July 2013
  • 9 reacties
  • 442 Bekeken

Hallo, ik krijg de vilgende melding als ik wil bellen, uw aansluiting is wefens administratieve reden geblokkeerd neem contact op met onze klantenservice. Ook naar opwarderen van mij bebeltegoed blij ik de zelfde melding krijgen. Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Charlene 6 July 2013, 12:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Hallo, ik krijg de vilgende melding als ik wil bellen, uw aansluiting is wefens administratieve reden geblokkeerd neem contact op met onze klantenservice. Ook naar opwarderen van mij bebeltegoed blij ik de zelfde melding krijgen. Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Kunnen jullie mij helpen?


Hoi Rabia Ihtiyar,

Heb je na het opwaarderen al geprobeerd om je toestel even uit en weer aan te zetten? Dat kan helpen om de simkaart zich weer te laten aanmelden op het netwerk.

Ik hoor graag van je of het geholpen heeft.

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik heb mijn nr net geregistreerd en precies hetzelfde probleem en heb al naar de klantenservice gemaild. Ik heb een mailtje terug gekregen waarin stond dat mijn nr nu wel was aangemeld bij het netwerk. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de SIM-kaart al verwijderd en weer in de telefoon gedaan, telefoon al een paar keer uitgezet en weer aan, maar niets helpt. Je verwacht dat je meteen kunt bellen nadat je je geregistreerd hebt, maar niet dus.
Zie nu trouwens dat ik mijn bericht bij het verkeerde topic heb gezet, want ik heb een abonnement.
Vandaag heb ik om 15.45 uur € 20,00 op m'n prepaid kaart gezet! Tot nu toe (23.09 uur) kan ik nog steeds niet bellen!
Als jullie van je klanten af willen, zijn jullie zeer goed bezig!
Ik heb hierover al 'reclame' gemaakt op facebook! Want dit is SCHANDALIG!
Ik heb mijn telefoon vanochtend weer aangezet en kan nu wel bellen...gelukkig...dus hopelijk is het nu opgelost.
Badge
Wederom kan ik niet bellen. Netwerk geeft aan geen service.
Mijn beltegoed is positief en ik heb ook al met jullie gratis nummer gebeld maar de verbinding werd verbroken en nu kan ik niet meer bellen ivm beperkte bereikbaarheid netwerk.
Dit is al de zoveelste keer dat ik na opwaarderen niet meer kan bellen.
En ja, ik zet m'n telefoon uit, wacht lang genoeg en doe alle stappen die jullie aangeven.
Op het moment dat ik opwaardeer en het gaat goed dan kan ik binnen 5 minuten bellen maar wanneer het niet goed gaat in jullie systeem dan kan het soms 12uur duren!!!
Het invul formulier op de site werkt ook niet, het kan niet verzonden worden ivm invalide format bij de vraag/opmerking beschrijving.
Met andere woorden: alleen via het forum kan ik iets aangeven nu..
Graag spoedig een actie en reactie want ik word hier niet goed van.
Badge +8
Hallo,

Ik heb mijn nr net geregistreerd en precies hetzelfde probleem en heb al naar de klantenservice gemaild. Ik heb een mailtje terug gekregen waarin stond dat mijn nr nu wel was aangemeld bij het netwerk. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de SIM-kaart al verwijderd en weer in de telefoon gedaan, telefoon al een paar keer uitgezet en weer aan, maar niets helpt. Je verwacht dat je meteen kunt bellen nadat je je geregistreerd hebt, maar niet dus.


Zie nu trouwens dat ik mijn bericht bij het verkeerde topic heb gezet, want ik heb een abonnement.Ik heb mijn telefoon vanochtend weer aangezet en kan nu wel bellen...gelukkig...dus hopelijk is het nu opgelost.

Hoi EvK,

Welkom op het forum!

In principe moet je na het activeren van de simkaart meteen kunnen bellen, maar het lijkt erop dat daar een vertraging op heeft gezeten in het systeem. Gelukkig is het inmiddels wel helemaal doorgekomen en afgerond.
Veel plezier met je abonnement :)

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Vandaag heb ik om 15.45 uur € 20,00 op m'n prepaid kaart gezet! Tot nu toe (23.09 uur) kan ik nog steeds niet bellen!
Als jullie van je klanten af willen, zijn jullie zeer goed bezig!
Ik heb hierover al 'reclame' gemaakt op facebook! Want dit is SCHANDALIG!


Hoi Dawnley,

Wanneer je betaling wordt ontvangen, wordt je simkaart automatisch gedeblokkeerd. De blokkade is om 15.47 van je toestel gehaald, zie ik. Het kan wel helpen om je toestel dan uit- en weer aan te zetten, om de simkaart zich opnieuw te laten aanmelden. Had je dat ook geprobeerd?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Wederom kan ik niet bellen. Netwerk geeft aan geen service.
Mijn beltegoed is positief en ik heb ook al met jullie gratis nummer gebeld maar de verbinding werd verbroken en nu kan ik niet meer bellen ivm beperkte bereikbaarheid netwerk.
Dit is al de zoveelste keer dat ik na opwaarderen niet meer kan bellen.
En ja, ik zet m'n telefoon uit, wacht lang genoeg en doe alle stappen die jullie aangeven.
Op het moment dat ik opwaardeer en het gaat goed dan kan ik binnen 5 minuten bellen maar wanneer het niet goed gaat in jullie systeem dan kan het soms 12uur duren!!!
Het invul formulier op de site werkt ook niet, het kan niet verzonden worden ivm invalide format bij de vraag/opmerking beschrijving.
Met andere woorden: alleen via het forum kan ik iets aangeven nu..
Graag spoedig een actie en reactie want ik word hier niet goed van.


Hoi suus1981,

Ik snap dat dit heel lastig is. Jouw laatste opwaardering is om 12.18 ontvangen bij ons, en om 12.21 zou de blokkade eraf zijn gegaan. Of je simkaart zich dan meteen weer aanmeldt, kan aan meerdere dingen liggen. En als ik je hoor over de melding 'beperkte bereikbaarheid netwerk' dan heb je ook problemen met het bereik. Dat kan ook weer meerdere oorzaken hebben. En dat kan er ook voor zorgen dat je simkaart "geblokkeerd" blijft, terwijl de blokkade al weg is gehaald.
Ik zie dat er gisteren contact is geweest, ik hoor graag van je wat dat heeft opgeleverd.
En ik wil je ook vragen of je de gelegenheid hebt om je simkaart in een ander toestel te proberen, en op welke postcode je je bevindt.

Groetjes,
Charlene

Reageer