Na maanden "Tevreden" gebruik gemaakt te hebben van een Simyo internetbundel, die ik via de site iedere maand activeerde , blijkt dat het opwaarderen nu ineens niet meer te kunnen. Ondanks voldoende beltgoed.
Krijg een melding dat dit dan vanwege mijn tariefinstellingen of zoiets is.
Keurig een vraag gesteld via de klantenservice button, keurig bevestiging ontvangen dat mijn vraag ontvangen is, maar verder is er dus nog niets veranderd.
Ik ben (om te beginnen) in de eerste uren van deze zaterdag, alweer €0,48 lichter gemaakt vanwege internetgebruik.
Bladzijde 1 / 1
Beste Teun Loggen,
Welkom op het forum!
Er is op dit moment een storing met het aanvragen van een dag of maandbundel. Je kan mij in een privé bericht je telefoonnummer sturen dan zal ik de bundel handmatig laten toevoegen.
Welkom op het forum!
Er is op dit moment een storing met het aanvragen van een dag of maandbundel. Je kan mij in een privé bericht je telefoonnummer sturen dan zal ik de bundel handmatig laten toevoegen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.