.

Beantwoord

Probleem: overstappen naar Sim Only doet 't niet, hoe nu verder?

  • 26 August 2014
  • 9 reacties
  • 357 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

Ik probeer nu al 2 dagen van Prepaid over te stappen naar Sim Only, voor zover ik weet heb ik alles ingevuld wat ik moet invullen maar na het bevestigen krijg ik de melding: sluiten en vervolgens gebeurt er niets, geen bevestigingsmail of wat. M'n rekeningnr. etc. heb ik al bevestigd, er is ook al 0,01 afgeschreven. Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Kim 1 September 2014, 11:51

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hoi cyberpig, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat het niet lukt om over te stappen :(

Ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling om te checken of zij iets op je aansluiting zien waardoor dit kan worden veroorzaakt.

Ik kom hier bij je op terug zodra ik van hen een terugkoppeling heb gekregen!
Komt er nog antwoord op deze vraag? Want het is inderdaad heel treurig gesteld met die website van jullie.. Er zitten echt een aantal deadends in die website, daar wordt niemand vrolijk van.

Wachtende op uw antwoord....

Hoi cyberpig, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat het niet lukt om over te stappen :(

Ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling om te checken of zij iets op je aansluiting zien waardoor dit kan worden veroorzaakt.

Ik kom hier bij je op terug zodra ik van hen een terugkoppeling heb gekregen!
Haaaaaalllllooooooo?
Reputatie 7
Badge +9
HAAAAAALLLLLOOOOOOO????

Tijdens het weekend zijn hier meestal geen Simyo moderators, dus een antwoord zal op zijn vroegst maandag komen.
Volgens mij was de eerste post van woensdag..

Maargoed, vervelende is dat je nu weer een maand verder bent. Je krijgt het niet meer geregeld voor september, maar alleen nog maar voor oktober. Als dit probleem uberhaupt nog opgelost wordt...
Badge +6
Goedemiddag,

Ik probeer nu al 2 dagen van Prepaid over te stappen naar Sim Only, voor zover ik weet heb ik alles ingevuld wat ik moet invullen maar na het bevestigen krijg ik de melding: sluiten en vervolgens gebeurt er niets, geen bevestigingsmail of wat. M'n rekeningnr. etc. heb ik al bevestigd, er is ook al 0,01 afgeschreven. Wat gaat er fout?


Hoi cyberpig,

Zou je voor nu eens in een andere browser zoals Internet Explorer of Mozilla Firefox willen proberen of je wel van prepaid naar Sim Only kan overstappen?

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Badge +6
Komt er nog antwoord op deze vraag? Want het is inderdaad heel treurig gesteld met die website van jullie.. Er zitten echt een aantal deadends in die website, daar wordt niemand vrolijk van.

Wachtende op uw antwoord....


Volgens mij was de eerste post van woensdag..

Maargoed, vervelende is dat je nu weer een maand verder bent. Je krijgt het niet meer geregeld voor september, maar alleen nog maar voor oktober. Als dit probleem uberhaupt nog opgelost wordt...


Hoi willemhylko, welkom op het forum van Simyo.

Wanneer je over wil stappen van prepaid naar Sim Only kan dit binnen 48 uur worden omgezet, dit gebeurt niet standaard per de 1e van de maand of iets dergelijks :)

Na terugkoppeling van onze IT afdeling, (dit is reden waarom ik nog niet eerder had gereageerd, waardoor ik helaas jouw berichten over het hoofd heb gezien, sorry daarvoor :eek:), wil ik je vragen om voor nu de overstap eens via Internet Explorer of Mozilla Firefox te proberen.

Ik hoor graag van je of het dan wel lukt! :)

Daarnaast begrijp ik uit je bericht dat je ook tegen andere issues aan loopt op de website, zou je willen laten weten wat er niet werkt?

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken 🙂
Badge
Goedemiddag,

Ik probeer nu al 2 dagen van Prepaid over te stappen naar Sim Only, voor zover ik weet heb ik alles ingevuld wat ik moet invullen maar na het bevestigen krijg ik de melding: sluiten en vervolgens gebeurt er niets, geen bevestigingsmail of wat. M'n rekeningnr. etc. heb ik al bevestigd, er is ook al 0,01 afgeschreven. Wat gaat er fout?


Hoi cyberpig,

Zou je voor nu eens in een andere browser zoals Internet Explorer of Mozilla Firefox willen proberen of je wel van prepaid naar Sim Only kan overstappen?

Ik hoor graag van je of het is gelukt! :)


Hi Kim,

Heb nu via Internet Explorer ingelogd en ik kon nu wel de overstap maken! Gelijk gedaan, dank voor je reactie.

Groet, Cyberpig
Reputatie 5
Badge +11
Dankjewel voor je terugkoppeling, cyberpig 😃

Reageer