Skip to main content

.

een goedenavond,



Ondanks een dagbundel (de afgelopen 3 dagen) een extreem verbruik. De dagbundel(s) is zo te zien niet verrekend, plus dat ik nu 15,35 euro negatief sta. Hoe kan dat? Een prepaid en/of een bundel betekent toch als het tegoed of bundel op is dat het telefoneren en/of internetten stopt?  Bovendien simyo's administratie klopt mijns inziens helemaal niet? Graag een reactie.
Beste Klacht_Simyo2012,



Welkom op het Simyo forum!

Volgens ons systeem heb je op 28 juni het datalimiet van de internet dagbundel overschreden. Het overige verbruik is in rekening gebracht tegen het tarief van €0,10 cent per 100KB. Aangezien het saldo niet toereikend was om de gemaakte kosten af te kunnen schrijven is er een negatief tegoed ontstaan. Om te voorkomen dat je in het vervolg te maken krijgt met hoge datakosten raden wij je aan om het verbruik regelmatig in de gaten te houden op de persoonlijke pagina. Het is helaas niet mogelijk om een notificatie te ontvangen als het datalimiet is bereikt.



Groetjes,



Manisha

Reageer