.

Beantwoord

Prepaid werkt niet

  • 2 February 2013
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

24 januari ben ik vertrokken naar Engeland voor mijn studie. Ik wilde graag mijn Nederlandse nummer behouden dus had ik een prepaid simkaart gekocht met nummerbehoud bij Simyo. Ik had een emailtje ontvangen dat het nummer van mijn abbonement op 1 februari overgeschreven zou worden. Alleen doet mijn simkaart het helemaal niet meer sindsdien. Ik heb "geen service" en ben daarom ook niet meer te bereiken. Kunnen jullie mij vertellen wat ik moet doen? En even checken of het bij jullie in het systeem goed is gegaan? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bastian

ps. misschien moet ik even vermelden dat ik een abbonement bij simyo had, maar ik deze dus omgezet heb naar een prepaid met hetzelfde nummer.
icon

Beste antwoord door Wayne 5 February 2013, 13:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Dat is fijn, krijg ik net een mailtje dat het nummer van mijn prepaid simkaart weer overgezet gaat worden naar mijn prepaid simkaart?!?! Wat is hier aan de hand Simyo??
Reputatie 2
Badge +1
Hey Bastian,

Je mag het ontvangen mailtje als niet verzonden beschouwen. Jouw nummerbehoud is inmiddels correct uitgevoerd. Zou je even kunnen laten weten of je hier inmiddels gebruik van kan maken? Indien dit niet het geval is, verneem ik graag in een privebericht het simkaartnummer van jouw simkaart.
Hey Bastian,

Je mag het ontvangen mailtje als niet verzonden beschouwen. Jouw nummerbehoud is inmiddels correct uitgevoerd. Zou je even kunnen laten weten of je hier inmiddels gebruik van kan maken? Indien dit niet het geval is, verneem ik graag in een privebericht het simkaartnummer van jouw simkaart.


Mijn nummer doet het nu inmiddels weer! Bedankt!
Enige rare is dat ik met mijn account 'Bastian' niet meer op dit forum kan inloggen. Moest dus een nieuw account aanmaken. Dat is opzich geen ramp maar vind ik wel raar. 

Gr, Bastian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi BastianM,

Dit heeft te maken met de overzetting van je telefoonnummer. Excuses voor het ongemak.

In ieder geval goed om te weten dat je nummer weer werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer