.

Beantwoord

Prepaid tijdelijk omzetten naar Sim Only. Kan dit?

  • 6 June 2016
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Badge
Hallo, ik wil mij prepaid tijdelijk omzetten naar een bundel ivm met mijn vakantie naar Spanje. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe? Moet ik ook nog wat bij instellingen dan aanpassen. Ik ga volgende week al weg. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Angela 7 June 2016, 13:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pili,

Goed dat je dit bij ons komt navragen 🙂

Het is mogelijk om jouw Prepaid Simkaart om te zetten naar een Sim Only Abonnement. Dit kun je regelen via Mijn Simyo. Als je ingelogd bent, scrol je naar beneden en zie je de knop 'stap over naar Sim Only' staan. Het is belangrijk dat je alle stappen doorloopt en op elke pagina die volgt goed naar beneden scrolt. Het kan zijn dat je net iets over het hoofd ziet waardoor de aanvraag niet volledig doorgezet wordt. Er moet meerdere keren een bevestiging gegeven worden.

Als je terug bent van vakantie, kun je terug naar prepaid als je dit wilt. Dit is wel wat lastiger. Je vraagt dan via onze website een nieuw Prepaid startpakket aan met nummerbehoud. Let erop dat als jij maar 1 week weggaat, je niet direct weer kan overstappen als je terug bent. Dit kan na 1 maand.

Let erop dat je jouw Nederlandse bundels nog niet kunt gebruiken in het buitenland. De kosten worden alsnog buiten bundel berekend. Gelukkig wel tegen een lager tarief dan voorheen 🙂 Als je alleen wilt bellen in het buitenland en wifi wilt gebruiken, kun je jouw Prepaid simkaart gewoon gebruiken en zou ik niet direct overstappen. Wil je ook buiten wifi om gebruik maken van het internet, zal je wel moeten overstappen. Met een Prepaid is dit helaas niet mogelijk.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt voor je uitvoerige reactie, dan is het voor mij nu toch niet relevant om over te stappen. groetjes Pili
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pili,

Gelukkig weet je nu precies hoe het in elkaar steekt. Wanneer je nog vragen hebt horen we graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer