Skip to main content
hoe kan mij dochter met haar prepaid in de min



dit is juist de reden dat we voor haar voor prepaid gekozen hebben.

 het ik ook jammer dat ze al haar tegoed bijna is kwijt geraakt aan internet, daar die voorheen op de telefoon uit stond en door het simkaartje op eens geactiveerd is.



ik hoop dat jullie met een nette oplossing komen



gr wilco
Internet staat standaard aan op je persoonlijke pagina en op je simkaart. Je kunt het beste internet op je persoonlijke pagina uitzetten zodat internet niet meer mogelijk is. Op je mobiel uitzetten is niet veilig genoeg, want apps kunnen zomaar internet activeren.
kun je me ook vertellen hoe je met prepaid in de min kan komen ? 



gr wilco
Het antwoord vind je hier.
hoe kan mij dochter met haar prepaid in de min



dit is juist de reden dat we voor haar voor prepaid gekozen hebben.

 het ik ook jammer dat ze al haar tegoed bijna is kwijt geraakt aan internet, daar die voorheen op de telefoon uit stond en door het simkaartje op eens geactiveerd is.



ik hoop dat jullie met een nette oplossing komen



gr wilco




Hoi Wilco.b



De mogelijkheid om internet te gebruiken staat op elke Simyo aansluiting standaard aan. Daar word je over geïnformeerd in de welkomstmail en ook bij het startpakket wat je ontvangt. Daar wordt uitgelegd dat je dit dient uit te zetten, als je er geen gebruik van wilt maken. Vervelend dat jullie dit over het hoofd hebben gezien.

Om mensen geen hoge kosten aan te jagen, sturen wij tegenwoordig ook een waarschuwing als je internet verbruikt zonder bundel. We sturen een smsje en een email daarover. Die hebben we 16-11-2013 gestuurd bij 5MB verbruik.

Op de 17de is het tegoed toen onder nul uitgekomen, en de aansluiting geblokkeerd geraakt.

Simyo is inderdaad niet de beste keus als je een grens wilt, waarbij de lijn dicht gaat. De mogelijkheid om een tegoed onder 0 te krijgen, zal blijven bestaan. Maar als je de internetoptie uit hebt staan, of internet gebruikt binnen een bundel, zullen die kosten meevallen.

Omdat je er zo door verrast bent zetten we het tegoed van je dochter eenmalig terug op €0. Als zij dan opwaardeert, kan ze weer gebruik maken van haar aansluiting. Maar ze zal er dus rekening mee moeten houden dat dit in de toekomst nog steeds mogelijk blijft.

Ik hoop dat we er de schrik wel iets mee verzachten.



Groetjes,

Charlene

Reageer