Ik zie dat u 2 verschillende tarieven hanteert als prepaid klant : voor 2008 en vanaf 2008 hoe weet ik welk tarief ik betaal, ik zou niet weten wanneer ik klant van Simyo ben geworden, graag uw antwoord.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Wantje,
Jij bent in 2009 klant geworden. De tarieven die voor jou gelden vindt je hier .
Het is natuurlijk belachelijk dat Symio zijn trouwe klanten straft met (duurdere) verschillende tarieven.
Kennelijk hebben ze liever de rompslomp van het opzeggen en overzetten naar een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
Maar het zij zo. Beetje kleinzielige bedrijfspolicy
Kennelijk hebben ze liever de rompslomp van het opzeggen en overzetten naar een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
Maar het zij zo. Beetje kleinzielige bedrijfspolicy
Kennelijk hebben ze liever de rompslomp van het opzeggen en overzetten naar een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
Maar het zij zo. Beetje kleinzielige bedrijfspolicy
Hoi Jan B,
Welkom op het forum!
Klanten die voor juli 2008 klant zijn geworden bij Simyo zijn goedkoper uit met bellen naar Simyo klanten en het versturen van een sms bericht dan klanten die na juli 2008 klant zijn geworden.
De tarieven voor juli 2008 vindt je hier .
Het is natuurlijk belachelijk dat Symio zijn trouwe klanten straft met (duurdere) verschillende tarieven.
Kennelijk hebben ze liever de rompslomp van het opzeggen en overzetten naar een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
Maar het zij zo. Beetje kleinzielige bedrijfspolicy
Hoi Jan B,
Welkom op het forum!
Klanten die voor juli 2008 klant zijn geworden bij Simyo zijn goedkoper uit met bellen naar Simyo klanten en het versturen van een sms bericht dan klanten die na juli 2008 klant zijn geworden.
De tarieven voor juli 2008 vindt je hier .
Natuurlijk heb ik die nu (te laat) ook gelezen.
Maar het blijft een beetje zileige bedrijfspolicy om je trouwe klanten op deze manier te 'pakken'.
Immers, voor de trouwe klanten zijn de belkosten met 50% gestegen in 5 jaar tijd, terwijl de kosten voor het bellen naar Symioklanten met 10% gestegen zijn.
Maar het blijft een beetje zileige bedrijfspolicy om je trouwe klanten op deze manier te 'pakken'.
Immers, voor de trouwe klanten zijn de belkosten met 50% gestegen in 5 jaar tijd, terwijl de kosten voor het bellen naar Symioklanten met 10% gestegen zijn.
Hoi Jan B,
Klanten die klant zijn geworden voor juli 2008 zijn niet duurder uit met het bellen. Deze klanten zijn juist goedkoper uit zeker wanneer je belt naar Simyo klanten en een sms stuurt naar een Simyo klant. De belkosten voor de trouwe Simyo klanten zijn niet gestegen.
Ik zou ook graag willen weten wanneer (welk jaar en maand) ik klant ben geworden. Het is inderdaad een naaie streek want het is wel duurder.
Wat betaal je nu?
Ik betaal 0,02 per minuut.
Ik betaal 0,02 per minuut.
Ik weet niet hoeveel ik betaal daarom vraag ik het. Ik heb prepaid en ik dacht klant geworden te zijn in 2008 maar ik weet dus niet in welke maand. Graag hoor ik wanneer ik precies lid ben geworden.
Hoi Robo,
Jij bent op 12 september 2008 klant geworden van Simyo. De tarieven die voor jou gelden vindt je hier .
@ Martijn bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.