.

Beantwoord

Prepaid startpakket - geen email met het nummer gekregen

  • 13 October 2012
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo.
Om de nieuwe simkaart te kunnen gebruiken moet ik me inlogen bij 'mijn simyo'. In de startpakket staat dat ik een email moet hebben gekregen met het mobiele nummer, ik heb echter niets gekregen. Hoe kom ik verder?
Alvast bedankt voor tips
icon

Beste antwoord door Alex 17 October 2012, 12:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

In FAQ staat erin dat een mailtje binnen 2 uren na de besteling komt. Bij mij is die niet binnen gekomen. Wat nu?
Beste simyo,
waarschijnlijk zal ik nooit een antwoord krijgen op mijn vragen. Op emails wordt niet gereageerd en uren in de wachtlijn te zitten - bedankt, het is de tijd niet waard. Ik ben echt teleurgesteld, daarbij ben ik al jaren bij simyo. Simyo was zo mooi als het nog Duits was - goedkoop, snel en klantvriendelijk. Wat ik nu zie is iets heel anders. Ik in ieder geval heb mijn consequenties getrokken, dat waren de laatste paar euros van mij aan simyo. Ik ga ook mijn andere simyo contracten beeindigen. Er zijn inmiddels goedkopere sim-only providers die hun klanten een beetje meer waarderen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum volatile,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik heb je een privé bericht gestuurd met het mobiele nummer. Volgens het systeem zou de email verstuurd moeten zijn. Daarom heb ik je in het privé bericht ook even gevraagd om te controleren of we het juiste email adres gebruiken.

Groetjes,

Alex

Reageer