Skip to main content
antwoord

Prepaid simkaart verlopen, herstel nog mogelijk?

• April 18, 2025
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

Ik had mijn Simyo prepaid simkaart (deze zit in een noodtelefoon voor noodsituaties) per ongeluk laten verlopen, omdat ik de verkeerde datum voor het 6-maandelijkse bellen/sms’en in mijn agenda had gezet. Ik zat er daarom 1 week naast de herinneringstermijn waardoor deze simkaart kwam te vervallen.

Daarom was ik op zoek gegaan naar mogelijkheden, en kwam op het forum meerdere topics tegen met ongeveer soortgelijke probleempjes. Ik lees dat het binnen 1 maand eventueel via de technische dienst te herstellen was. Als dit nog mogelijk is zou ik graag van deze service gebruik willen maken.

Ik hoor graag van u.
Groet, David

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@David31,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Volgens mij gaat het niet om het nummer waarmee je nu bent ingelogd op ons forum. Kan je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee! 

Groetjes,
Amy

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 22, 2025

Hoi ​@David31,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Volgens mij gaat het niet om het nummer waarmee je nu bent ingelogd op ons forum. Kan je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee! 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • May 3, 2025

Hoi, 

Ik had 10 dagen geleden een PB gestuurd met de gevraagde gegevens, is er iets in gang gezet om het nummer te behouden?

Groet, David

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • May 6, 2025

Hi ​@David31,

Bedankt voor je bericht. 

Omdat mijn collega Amy tijdelijk niet aanwezig is, zal ik dit van haar overnemen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder hiermee. :)

Groetjes,
Roeqajja