.

Beantwoord

Prepaid simkaart ontvangen maar geen bevestigingsmail met pincode of telnr. tijdelijk, wat nu?

  • 4 December 2015
  • 7 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb de prepaid SIM ontvangen voor mijn dochters nummer. Deze kan ik gaan gebruiken door de pincode in te vullen die ik per email zou hebben ontvangen van jullie.
Ik heb echter geen mail ontvangen met een pincode en geen bevestigingsmail van mijn bestelling. Zat ook niet in mijn spam. Kan deze nogmaals verzonden worden? Ik zag dat in augustus ook d mail niet aangekomen was.
icon

Beste antwoord door Naomi 5 December 2015, 13:51

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rene de J, welkom op het Simyo forum!

Ik denk dat het gaat om een ander telefoonnummer, dan diegene waarmee je bent ingelogd. Gaat het om het nummer eindigend op 28? Er is een typefout gemaakt in het opgegeven e-mailadres.

Als je mij een aantal gegevens stuur in een privébericht, dan kan ik het voor je aanpassen. Stuur je mij ter verificatie de postcode, het huisnummer, de geboortedatum, het juiste e-mailadres en de eerste drie cijfers van het rekeningnummer?

Laat je het weten?
Hoi Rene de J, welkom op het Simyo forum!

Ik denk dat het gaat om een ander telefoonnummer, dan diegene waarmee je bent ingelogd. Gaat het om het nummer eindigend op 28? Er is een typefout gemaakt in het opgegeven e-mailadres.

Als je mij een aantal gegevens stuur in een privébericht, dan kan ik het voor je aanpassen. Stuur je mij ter verificatie de postcode, het huisnummer, de geboortedatum, het juiste e-mailadres en de eerste drie cijfers van het rekeningnummer?

Laat je het weten?

Dag Naomi, Klopt ja ik log onder mijn eigen nummer in, omdat ik niet onder nieuwe nummer kan inloggen (eindigend op 880). Nee, haar nummer eindigt als laatste vier cijfers 7865 Aangevraagd onder naam Elisabeth.
Groeten
Rene de J
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rene de J,

Bedankt voor je snelle reactie 🙂! Heb je inmiddels de gevraagde gegevens via een privébericht naar Naomi gestuurd? Ze zal hier dan morgen meteen mee aan de slag gaan 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rene de J,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb het e-mailadres aangepast 🙂 Ook heb ik via de e-mail een nieuw wachtwoord verstuurd. En een aparte e-mail gestuurd met het nieuwe/ tijdelijke nummer.

Wil je kijken of je hiermee kan inloggen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rene de J,

Ik had een nieuw privébericht van je gekregen. Fijn om te horen dat je nu wel kan inloggen 😳 Ik begrijp ook dat je dochter niet meer met haar eigen nummer kan bellen via haar oude provider. Bij ons staat de nummer portering gepland voor 4 januari 2016.

Je kan het beste contact opnemen met de oude provider. Zij kunnen kijken wat er precies aan de hand is. Pas per 4 januari kun je met je eigen nummer via ons bellen. Op dit moment is het nummer dus nog bij de oude provider.

Laat je ons weten wat ze zeggen?
Hallo Naomi,
Gebeld met Tele2. Zij hebben een verzoek gekregen voor het nummer 06-****7865 voor portering van 2 december. Dus dat is ook gebeurd. Daarom hebben we nu geen telefoonverbinding meer. Het verbaasd me ook dat de portering pas op 4 januari gepland staat. Ik dacht dat ik 9 december had aangegeven dat het nieuwe nummer zou werken via simyo. Dus er gaat iets mis. Hoe kunnen we dat oplossen?
Groeten
Rene
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rene de J,

Op dit moment is Naomi aan het genieten van een aantal vrije dagen 😉 Helaas kan ik niet in haar privéberichten kijken en kom ik dus ook niet direct achter het juiste mobiele nummer. Zou jij mij een privébericht willen sturen met dit nummer? Ik ben de rest van de week gewoon aanwezig en kan jouw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela

Reageer