Skip to main content
Geachte Lezer,



Ik heb een prepaid sim only van mijn overleden moeder, daar staat nog een beltegoed op van ongeveer € 7,-- .

Nu wil ik van mijn abonnement bij Vodafoon af, en een prepaid sim only bij Simyo bestellen, inclusief nummerbehoud.



Mijn vraag is nu, hoe lang duurt het als ik bestel?



Graag wil ik het beltegoed van € 7,-- van mijn moeders sim only overzetten naar mijn nieuwe prepaid sim only, en het sim only van mijn moeder dus stopzetten, is dit mogelijk?





Bedankt voor de genomen moeite, met vriendelijk groet P. Becks. 
Beste Pete,



Welkom op het forum!

Graag ontvang ik een akte van overlijden zodat het beltegoed kosteloos kan worden overgezet naar jouw aansluiting.

Wanneer je een prepaid simkaart bestelt zal je de simkaart met 2 werkdagen ontvangen wanneer je de betaling heb gedaan met een creditcard of middels iDeal. Kies je voor het betalen middels een éénmalige machtiging dan zal het een week duren.
Hoi Pete,



Ik heb de akte van overlijden gezien. Ik heb je reactie echter verwijderd, omdat je dit soort informatie beter niet kunt delen op het forum. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin je toegewezen Simyo telefoonnummer? Dan kunnen we het beltegoed overzetten.



Groetjes,



Alex
Hallo Alex.

bedankt voor de moeite, hierbij mijn nieuwe tijdelijke nummer, 06*,  hoe ik het in een prive-bericht moet doen kan ik niet vinden, verwijder het maar weer in de topic aub, 

mijn nieuwe simyo simcard heb ik nog niet ontvangen, maar dat zal wel goed komen, neem ik aan.



Met vriendelijke groet P.Becks. 
Hallo Alex.

bedankt voor de moeite, hierbij mijn nieuwe tijdelijke nummer, 0657771668, hoe ik het in een prive-bericht moet doen kan ik niet vinden, verwijder het maar weer in de topic aub,

mijn nieuwe simyo simcard heb ik nog niet ontvangen, maar dat zal wel goed komen, neem ik aan.



Met vriendelijke groet P.Becks.




Hallo Alex, inmiddels heb ik de simcard binnen. de handige postbode heeft hem een straat verder op hetzelfde huisnummer ingegooit, slimpy, Inmiddels ook bericht van vodafone dat op 21 sept. 2012 de portering plaats vindt.



Nog even een vraag over het nog niet bijgeschreven beltegoed, zijnde € 7.40 van het oude abonnement van mijn moeder, en de  € 5.00 naar mij en de bestaande klant die mij aangegeven heeft?



Wanneer wordt dit tegoed overgezet naar mijn simcard?





Hopende op en snelle reactie, verblijf ik,



Met vriendelijke groet P. Becks. 
Hoi Pete,



Allereerst mijn excuses voor de wat late reactie. Ik heb zojuist het beltegoed (€ 7,43) over laten zetten naar jouw aansluiting. Ik zie echter niet dat de bestelling gedaan is via de tip een vriend link. Er is daarom geen 5 euro bijgeschreven. Dit actie tegoed wordt alleen bijgeschreven wanneer de bestelling gedaan wordt via de link die in de email wordt aangegeven.



Groetjes,



Alex
Hallo Alex,



Tot nu toe ging het goed met het opnieuw aangevraagde prepaid-abonnement van mijzelf, de link die ik moest aanklikken, op de door u gestuurde mail, "tip van een vriend" heb ik wel degelijk aangeklikt.



Dit abonnement loopt op de naam van mijn vrouw, op nummer 0610115130, gezien de mogelijkheid dat u deze mogelijkheid biedt, om beltegoed te verhogen,



waarom zou ik dan zo dom zijn om daar geen gebruik van te maken?



Ook het nu geannuleerde prepaid-abonnement van mijn overleden moeder heeft u prima verwerkt, en was ook aangevraagd door mij.



Omdat ik vertrouwen heb in Simyo, dacht ik, ik ga zelf ook een Prepaid-abonnement nemen.



Jammer nu dat het nu mis moet gaan op het punt "tip een vriend", vraag me nu ook af hoe dit kan gebeuren?



In het verleden heb ik diverse mensen de tip gegeven een abonnement bij Simyo te nemen, en vaak met sucses, waarvan de meeste perfect verlopen.



Nu neem ik zelf een Prepaid-abonnement en gaat dit mis, jammer.



Toch hopende op een oplossing, desnoods een tussenoplossing, misschien enkel de € 5,00 overschrijving naar het bovenstaande nummer van mijn vrouw?



en een goede samenwerking in de toekomst,



verblijf ik, hoogachtend P.Becks.
Hoi Pete,



Ik zie dat er vanuit het telefoonnummer eindigend op 130 een 'tip een vriend' mail is gestuurd. Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer welke is uitgenodigd? Ik zie bijvoorbeeld wel dat er onlangs (juli en augustus) 3 bestellingen zijn gedaan. 2 daarvan zijn mislukt en 1 is gelukt. Ik denk dat het hier aan ligt en dat de één van de mislukte bestellingen gedaan is via de link. Omdat deze nooit is doorgezet, is het beltegoed niet toegevoegd. Toch zou ik even de gevraagde gegevens willen hebben zodat ik het goed kan nagaan.



Groetjes,



Alex

Reageer