Ik heb automatisch opwaarderen aan en vind nergens hoe ik dit kan uitzetten.
Ik wil stoppen met Simyo.
Hoe kan ik opzeggen en hoe kan ik automatisch opwaarderen uitzetten.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Aristos,
Volgens onze gegevens heb je automatisch opwaarderen reeds uit geschakeld via jouw persoonlijke pagina. Indien je 6 maanden geen verbinding met het netwerk maakt wordt de aansluiting automatisch beëindigd.
Volgens onze gegevens heb je automatisch opwaarderen reeds uit geschakeld via jouw persoonlijke pagina. Indien je 6 maanden geen verbinding met het netwerk maakt wordt de aansluiting automatisch beëindigd.
Bedankt.
Ik heb meerdere aanbieders bekeken en overweeg, onder meer, over te stappen naar Sim only abo, met internet.
Volgende vragen:
Hoe behoud ik mijn nummer.
Is 2 Mbps/384Kbps snel genoeg voor Samsung Galaxy SIII.
Betaal ik als bestaande Simyo klant toch eenmalige aansluitkosten.
Ik verblijf vaker een maand of langer in het buitenland, wat is de beste optie voor mij.
Groetjes
Ik heb meerdere aanbieders bekeken en overweeg, onder meer, over te stappen naar Sim only abo, met internet.
Volgende vragen:
Hoe behoud ik mijn nummer.
Is 2 Mbps/384Kbps snel genoeg voor Samsung Galaxy SIII.
Betaal ik als bestaande Simyo klant toch eenmalige aansluitkosten.
Ik verblijf vaker een maand of langer in het buitenland, wat is de beste optie voor mij.
Groetjes
Hey Aristos,
Je kan jouw nummer behouden door tijdens het bestellen van een abonnement het aan te vinken dat je nummerbehoud wilt en tijdens het plaatsen van de bestelling het aanvraagformulier voor nummerbehoud in te vullen.
Wij hebben tot nu toe geen specifieke klachten ontvangen over de snelheid van het internet in combinatie met de Samsung Galaxy SIII.
Wij brengen voor ieder Simyo abonnement aansluitkosten in rekening. Voor prepaid aansluitingen is dit niet het geval. De eenmalige aansluitkosten dienen dus inderdaad betaald te worden.
Houd er rekening mee dat het in het buitenland niet mogelijk is om met een Simyo aansluiting gebruik te maken van internet. (enkel via wifi)
Je kan jouw nummer behouden door tijdens het bestellen van een abonnement het aan te vinken dat je nummerbehoud wilt en tijdens het plaatsen van de bestelling het aanvraagformulier voor nummerbehoud in te vullen.
Wij hebben tot nu toe geen specifieke klachten ontvangen over de snelheid van het internet in combinatie met de Samsung Galaxy SIII.
Wij brengen voor ieder Simyo abonnement aansluitkosten in rekening. Voor prepaid aansluitingen is dit niet het geval. De eenmalige aansluitkosten dienen dus inderdaad betaald te worden.
Houd er rekening mee dat het in het buitenland niet mogelijk is om met een Simyo aansluiting gebruik te maken van internet. (enkel via wifi)
Ik heb inmiddels mijn Samsung Galaxy SIII ontvangen. Kan het zijn, dat mijn Sim(yo) kaart niet past, lijkt mij te groot?
Zonder (passende) simkaart kan ik blijkbaar niets met mijn Galaxy SIII.
Ik ben nu meteen maar overgestapt naar een abo van Simyo (met nummerbehoud).
Het is nu wel belangrijk, dat ik een mico simkaartje ontvang!
Ik zie mijn abo binnen 3 dagen tegemoet, kan dan alvast oefenen met de functies van de SIII en vervolgens, na een week, mijn oude nummer weer gebruiken. In de tussentijd kan ik bellen met mijn oude telefoon en simkaart.
Klopt dit?
Groet Aristos.
Ik ben nu meteen maar overgestapt naar een abo van Simyo (met nummerbehoud).
Het is nu wel belangrijk, dat ik een mico simkaartje ontvang!
Ik zie mijn abo binnen 3 dagen tegemoet, kan dan alvast oefenen met de functies van de SIII en vervolgens, na een week, mijn oude nummer weer gebruiken. In de tussentijd kan ik bellen met mijn oude telefoon en simkaart.
Klopt dit?
Groet Aristos.
Hey Aristos,
Dat klopt helemaal! Ik heb gezien dat jouw simkaart reeds is verstuurd dus je kunt deze zeer spoedig verwachten.
Dat klopt helemaal! Ik heb gezien dat jouw simkaart reeds is verstuurd dus je kunt deze zeer spoedig verwachten.
Beste Wayne,
Ik richt me maar tot jou als moderator van dit forum. Wellicht kun jij mij wel helpen.
Ben al enige tijd bezig geweest om mijn prepaid op te zeggen via de site maar heb dit nog steeds niet voor elkaar gekregen.
Er werd gezegd dat dit via "Mijn Simyo" en vervolgens via "Mijn gegevens" om dan bij tabblad "opzeggen" te komen, zou dit moeten lukken. Dus niet, omdat ik via deze weg geen tabblad "opzeggen" vind !
Kun je mij alstjeblieft verder helpen ? Wil mijn abonnement stoppen per omgaande of zo snel mogelijk.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet, Wesley
Ik richt me maar tot jou als moderator van dit forum. Wellicht kun jij mij wel helpen.
Ben al enige tijd bezig geweest om mijn prepaid op te zeggen via de site maar heb dit nog steeds niet voor elkaar gekregen.
Er werd gezegd dat dit via "Mijn Simyo" en vervolgens via "Mijn gegevens" om dan bij tabblad "opzeggen" te komen, zou dit moeten lukken. Dus niet, omdat ik via deze weg geen tabblad "opzeggen" vind !
Kun je mij alstjeblieft verder helpen ? Wil mijn abonnement stoppen per omgaande of zo snel mogelijk.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet, Wesley
Even voor de duidelijkheid; wat heb je nou precies? Een prepaid aansluiting of een abonnement? Je noemt beiden.
Ik ga ervan uit dat je prepaid hebt? Dat hoef je niet op te zeggen. In je Mijn Simyo zul je dus idd die mogelijkheid ook niet vinden.
Is dat een antwoord?
Ik ga ervan uit dat je prepaid hebt? Dat hoef je niet op te zeggen. In je Mijn Simyo zul je dus idd die mogelijkheid ook niet vinden.
Is dat een antwoord?
Ik richt me maar tot jou als moderator van dit forum. Wellicht kun jij mij wel helpen.
Ben al enige tijd bezig geweest om mijn prepaid op te zeggen via de site maar heb dit nog steeds niet voor elkaar gekregen.
Er werd gezegd dat dit via "Mijn Simyo" en vervolgens via "Mijn gegevens" om dan bij tabblad "opzeggen" te komen, zou dit moeten lukken. Dus niet, omdat ik via deze weg geen tabblad "opzeggen" vind !
Kun je mij alstjeblieft verder helpen ? Wil mijn abonnement stoppen per omgaande of zo snel mogelijk.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet, Wesley
Ik ga ervan uit dat je prepaid hebt? Dat hoef je niet op te zeggen. In je Mijn Simyo zul je dus idd die mogelijkheid ook niet vinden.
Is dat een antwoord?
Hoi Wesley 1,
Als het gaat over het telefoonnummer waar je mee hebt ingelogd op dit forum, dan hoef je die aansluiting niet op te zeggen. Dit is namelijk een prepaid aansluiting. Een prepaid aansluiting wordt vanzelf afgesloten als je hem langer dan 6 maanden niet gebruikt.
Je kunt wel het automatisch opwaarderen uitzetten, zodat er niet meer wordt opgewaardeerd.
Kun je me voor de zekerheid een privébericht sturen met het telefoonnummer waar het over gaat?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.