Skip to main content
Hallo,



Ik heb mijn negatieve prepaid tegoed een uur geleden opgewaardeerd en kan nog niet bellen en/of  sms-en.



Ik kan wel gebeld worden.  Kan iemand de schakelaar weer omzetten zodat ik weer kan bellen.



b,v,d.
Hoi Hanskro, welkom op het forum van Simyo!



"De schakelaar" kan je zelf omzetten door even je telefoon uit en weer aan te zetten, je simkaart zal zich namelijk even opnieuw op het netwerk moeten aanmelden om te weten dat 'ie ook weer uitgaande oproepen "mag" gaan doen :)



Hoor graag van je of dat inderdaad de oplossing is!
Hoi Hanskro, welkom op het forum van Simyo!



"De schakelaar" kan je zelf omzetten door even je telefoon uit en weer aan te zetten, je simkaart zal zich namelijk even opnieuw op het netwerk moeten aanmelden om te weten dat 'ie ook weer uitgaande oproepen "mag" gaan doen :)



Hoor graag van je of dat inderdaad de oplossing is!





Hallo Kim bedankt voor de reactie. Ik had hem al uit en weer aan gezet voordat ik dit bericht plaatste echter zonder resultaat.



De volgende morgen (zaterdags) kon ik weer gewoon bellen.
Hoi Hanskro,



In je gegevens kan ik niets zien waarom dit bij jou zo lang heeft moeten duren 😕

Kennelijk heeft jouw aansluiting last gehad van een vertraging. Heel soms, om onverklaarbare redenen, duurt een handeling op netwerkniveau langer dan gewenst. Dit lost zichzelf ook altijd wel weer op, gelukkig.



Ik ben blij dat je de volgende morgen weer gewoon kon bellen 😮

Reageer