.

Beantwoord

Prepaid nummer reactiveren, kan dit ook?

  • 11 October 2014
  • 1 reactie
  • 638 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
BEste,

Wij hadden een prepaid nummer van Simyo. Dat is verlopen doordat we meer dan een half jaar niets hadden gebruikt. We willen het nummer graag weer in gebruik nemen. Kan dat?

Ik heb nu een nieuwe simkaart aangevraagd (een micro ivm iphone4) maar heb ook nummerbehoud aangegegeven. Ik kan het simkaart nummer niet ingeven omdat ik de simkaart niet meer heb.

Ik hoor graag hoe het mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Olaf
icon

Beste antwoord door Naomi 13 October 2014, 12:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi ollo, welkom op het Simyo forum 🙂

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Prepaid. Op deze manier kunnen andere klanten met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)

Ik zie inderdaad een vervallen prepaid nummer. Het prepaid nummer eindigt op 142, klopt dat? Op 23 september is dit nummer komen te vervallen. Je kan dit nummer niet meer gebruiken. Als een nummer vervalt, dan wordt deze ook van het netwerk afgehaald. Om deze reden kan het helaas niet.

Je hebt een nieuwe micro simkaart bestelt. Aan je nieuwe micro simkaart zit ook een tijdelijk nummer gebonden. Je kunt er voor kiezen om hier je nieuwe nummer van te maken 😮 Als je op Mijn Simyo inlogt met het tijdelijk nummer, dan zie je gelijk een pop-up verschijnen. In deze pop-up kun je aangeven om af te zien van nummerbehoud.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer