.

Beantwoord

Prepaid naar simonly

  • 13 May 2013
  • 4 reacties
  • 783 Bekeken

Badge +2
beste simyo,

ik heb een vraag. ik ben van plan over te stappen van simyo prepaid naar simonly maar ik heb nog beltegoed over. krijg ik deze dan terug als ik overstap naar simonly en hou ik mijn nummer gewoon?

ik hoop snel van u te horen,

gegroet,

bart
icon

Beste antwoord door MartijnR 13 May 2013, 09:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja je prepaid tegoed wordt verrekend met je factuur.
Hoe kan ik overstappen van Simyo Prepaid naar een Simyo Sim Only abonnement?Om over te stappen van Simyo  Prepaid naar Simyo Sim Onlyvolg je onderstaande stappen:

1. Log in op Mijn Simyo met je huidige Prepaid nummer.
2. Op de overzichtspagina kies je de optie 'Overstappen naar Sim Only Abonnement'
3. Indien je rekeningnummer is geactiveerd, kies je vervolgens het gewenste abonnement met de gewenste bundel(s). 
4. Accepteer de voorwaarden en je contact.

Binnen 2 werkdagen wordt je simkaart overgezet van Prepaid naar Sim Only. Je hoeft hier niets voor te doen; je behoudt je huidige simkaart. Ter bevestiging van de overzetting ontvang je van ons een e-mail en SMS bericht.
Badge +2
ok dat is dus mooi want ik heb er namelijk nog 20 euro op staan dat zou dus zijn dat die terug wordt gestort of dat ik de eerste 2 maanden niet hoef te betalen?
Reputatie 3
Badge +9
Het wordt verrekend dus die 20 euro wordt van je factuurbedrag afgehaald. Ik ken je bundels niet. Je betaald overigens je bundel tarief plus 1 maand vooruit. Ik weet niet zeker of je overstapkosten betaald van 14,99. Ik dacht van wel.
Badge +6
beste simyo,

ik heb een vraag. ik ben van plan over te stappen van simyo prepaid naar simonly maar ik heb nog beltegoed over. krijg ik deze dan terug als ik overstap naar simonly en hou ik mijn nummer gewoon?

ik hoop snel van u te horen,

gegroet,

bart


Hoi Darkhunta,

Zoals Martijn® aangeeft wordt het resterend tegoed verrekend met je factuur. Op de factuur van de maand mei zul je dit zien onder het kopje 'Kortingen & Verrekeningen'.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer