Skip to main content
Hoe kan ik simpel van prePid naar Abonnement overstappen?

kun je dat stapsgewijs door geven?

thxs
Kijk even op Mijn Simyo, daar vind je een overstaplink. Gewoon de instructies volgen. Je betaalt geen aansluitingskosten en uiteraard hou je je nummer.
Hoi anjaengerard, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)



Als je een prepaid aansluiting hebt, dan kan je gebruikmaken van de overstapbutton op Mijn Simyo. Zodra je inlogt kom je op de overzichtspagina terecht. Je ziet daar onderaan de overstapbutton 'Stap over naar Sim Only' staan.



Ik zie dat je een Simyo Lowcall aansluiting hebt. Bij een Simyo Lowcall aansluiting heb je geen overstapbutton op Mijn Simyo. Je kan via onze website een Simyo abonnement bestellen met nummerbehoud. Op deze manier kan je overstappen met je Simyo Lowcall nummer naar een Simyo abonnement 🙂 Je hebt je Simyo Lowcall aansluiting beëindigt. Op 1 november stopt je Simyo Lowcall aansluiting. Ook heb je vandaag een Simyo abonnement bestelt. Als je je Simyo Lowcall nummer op dit abonnement wilt overzetten, dan raad ik je aan dit door te geven.



Je kan dit doorgeven op je nieuwe Mijn Simyo account. Via het tabblad Mijn instellingen & simkaart ga je naar Aanvragen nummerbehoud. In het formulier geef je je overstapdatum 1 november door. Via de e-mail ontvang je een bevestiging van je overstapdatum. Ik raad je aan op tijd nummerbehoud aan te vragen. Een nummer dat niet meer actief is, kunnen we niet overzetten ;)



Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?

Reageer