Skip to main content

.

Beste Simyo,



Bij mij is nergens de optie 'overstappen naar abbonement' zichtbaar.

Ik kreeg namelijk dit mailtje: 



Overstappen mislukt, blablabla

De reden opgegeven door je vorige provider is:

overstap prepaid naar abonnement gaat via overstaplink op uw prepaid pagina.



Alleen staat deze nergens?!

Waar zou dit moeten staan?

Ik heb alles netjes in orde. Positief tegoed, etc.



Kan iemand mij helpen?

- Alvast bedankt.
Volgens mij (ik heb de overstap al een tijdje geleden gemaakt) moet je op Mijn Simyo op de eerste pagina helemaal naar beneden scrollen.
http://gyazo.com/b84f1023c8aebce2484b7b9a2d241dbe.png

En nu dan?
"stap over naar Sim only" is de link die je moet hebben.....



Een abonnement bij Simyo heet namelijk "Sim only"!
"stap over naar Sim only" is de link die je moet hebben.....



Een abonnement bij Simyo heet namelijk "Sim only"!





Ah, thanx! Wist ik niet :))
Weer wat geleerd! :p
Een abonnement is bij de meeste providers: Toestel + diensten(bellen/sms/internetten) bij die provider. Daarbij betaal je maandelijk om je toestel te kopen.

Sim-only is enkel diensten(bellen/sms/internetten) bij een provider. Het toestel moet je zelf regelen. In ruil daarvoor zijn de kosten bij sim-only lager dan bij abonnementen.



Het is ook een beetje raar dat Simyo het soms een abonnement noemt...
Hoi Luit, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je je eigen vraag eigenlijk al beantwoord hebt ;-)



Bij Simyo heet een abonnement Sim only, maar het is eigenlijk een sim only abonnement. Daarom wordt ook gewoon 'abonnement' wel gebruikt.





Scotsman en Groentjuh; bedankt voor de assistentie in dezen!

Reageer