.

Beantwoord

Prepaid microsimkaart

  • 31 August 2012
  • 10 reacties
  • 1173 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo, ik heb een prepaid simkaart besteld en ontvangen, maar ik heb een micro simkaart nodig, kan deze worden opgestuurd?
icon

Beste antwoord door BramP 31 August 2012, 17:21

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hallo Nina, 

Ik heb even de veelgestelde vragen doorgekeken en hier heb ik het antwoord:
Bij bestelling van een prepaid pakket levert Simyo een traditionele simkaart.
Heb je een microsim nodig voor je telefoon, dan kan je die bestellen door contact op te nemen met onze Klantenservice.
De kosten van de microsim bedragen € 5,-.

Waarschijnlijk zal een moderator na het zien van jouw bericht contact met je opnemen. Je kan ook sowieso zelf contact opnemen met de klantenservice

-Bram
Ik heb de klantenservice al ongeveer 4 keer gebeld maar de medewerkers waren de hele tijd is gesprek, zelfs als ik 3-4 minuten aan de lijn bleef, dit is waarom ik het via het forum heb gevraagd ! maar in ieder geval bedankt!
Ja de klantenservice is via de telefoon lastig te bereiken. Ik geloof trouwens dat ze inmiddels gesloten zijn (vanaf 17:30) wat je zou kunnen doen is je simkaart op formaat knippen:
http://www.iphoneclub.nl/78067/microsim-zelf-knippen-of-kopen-beginners/

Hier zitten risico's aan. Ik weet ook niet precies wat er gebeurt als je een micro-sim aanvraagt, ik neem aan dat je een vervangende simkaart krijgt, in dat geval heb je als enig risico dat het verkeerd gaat en je een sim moet bestellen, anders heb je op korte termijn de kaart gratis.
Reputatie 2
Badge +1
Hey NinaP,

Ik heb jou een microsimkaart toegestuurd. Je kunt deze binnen enkele dagen verwachten. Laat je het even weten als je deze hebt ontvangen?
hallo
ik heb vandaag een simkaart besteld maar ik heb een microsim nodig zou je die willen op sturen maar als bijv me toestel stuk is en in een andere toestel waar de normale simkaart in moet hoe zit dat precies?

Gr. Pascal
hallo
ik heb vandaag een simkaart besteld maar ik heb een microsim nodig zou je die willen op sturen maar als bijv me toestel stuk is en in een andere toestel waar de normale simkaart in moet hoe zit dat precies?

Gr. Pascal


het is wel voor me abbonement was ik vergeten erbij te zetten
Hey NinaP,

Ik heb jou een microsimkaart toegestuurd. Je kunt deze binnen enkele dagen verwachten. Laat je het even weten als je deze hebt ontvangen?



Ik heb de simkaart ontvangen, hij kan dus worden geactiveerd.

Bedankt !
Hey NinaP,

Ik heb jou een microsimkaart toegestuurd. Je kunt deze binnen enkele dagen verwachten. Laat je het even weten als je deze hebt ontvangen?


Het activeren van de simkaart heeft wel een beetje haast, want morgen wordt mijn nummer overgeplaatst op die simkaart. Is het mogenlijk dat het vandaag nog kan?! Gr Nina
Het is al geregeld via de telefoon, maar toch bedankt!
Badge +2
Beste NinaP,

Fijn om te horen dat het is opgelost. als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer