.

Beantwoord

Prepaid maand bundel duur (vakantiebundel), hoe komt dat?


Badge
Hallo,

Waarom kost bij simyo de prepaid maand bundel 14 euro voor 500 mb Internet. Want bij de hema prepaid kost het 12.50 euro voor 1000 mb internet dus twee keer zo duur terwijl hema ook ook op het kan netwerk zit.

Grt,
Salimo
icon

Beste antwoord door Tiury 5 April 2016, 15:53

Bekijk originele reactie

18 reacties

Badge
Bedoelde ook op het kan netwerk zit.
Badge
Bedoelde ook op het kpn netwerk zit.
Simyo heeft geen 500 MB bundels voor internet voor in het buitenland. Je kunt namelijk met Simyo niet via data internetten in het buitenland. Wellicht vergis je jezelf met het abonnement wat je bij Simyo kan afsluiten maar ook daar kost 500 MB geen 14 euro.
Badge
Vakantie in Nederland bedoelde ik en omschreef duidelijk prepaid maand bundel.
Badge
Zie hier
Maand XL
250 MB
€ 7,-
€ 1 = 36 MB
Badge
Hier de kosten van de hema prepaid internet maandbundel.

maandbundel tot 500 MB 7.50 euro
maandbundel tot 1 gb 12.50 euro
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Samsung77,

Zo te zien heeft de 'autocorrect' functie je een paar keer flink te grazen genomen in de reacties op het forum 😉. Zo te zien heeft Hema een mooi Internetbundel aanbod voor Prepaid! De reden dat we hier niet mee concurreren met Simyo Prepaid, is omdat het met dit soort grotere bundels en tarieven het een stuk aantrekkelijker is om over te stappen naar een Simyo Sim Only.

Daarnaast heb je bij Simyo natuurlijk wel een stukje meer voor het geld. Zo heb je een duidelijk overzicht met Mijn Simyo en de App én een klantenservice die voor je klaar staat 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje! Ik begrijp je verwarring 😉!
Badge
Ja maar het werkt wel met vertraging bij simyo bij hema is op=op. Dus altijd uitkijken geblazen bij simyo terwijl het bij simyo ook natuurlijk gewoon kan op=op bedoel ik.
Zie hier
Maand XL
250 MB
€ 7,-
€ 1 = 36 MB


tja 2x 250 op tellen maakt 500.. Maar dat maakt geen bundel van 500 want je kunt maar 250 MB per maand aanschaffen 😃
Badge
Klopt helemaal.
Maar bij de hema heb je dus wel 500 mb voor 7.50 euro indien nodig. Of 1 gb voor 12.50
Bij simyo 250 mb voor 7 euro bijna 2 keer zo duur dus
Ach ja.. Bij de ene supermarkt betaal je ook meer dan bij de andere. Daarbij heeft Moderator Tiury de motivatie van het verschil uitgelegd.
Badge
Tja als ik bij sommige berichten hier op het forum meer dan 2 dagen moet wachten op een antwoord en dan zeggen er was en storing jaja. Voor mijn is simyo niet voordeliger dat is mijn keuze toch. Jij bent ook niet voor niets bij simyo klant geworden.
Ga lekker slijmen bij de simyo medewerkers want jou antwoorden zijn voor mijn niet relevant.
Sorry? 😠 :? ik probeer je uit te leggen dat elke provider z'n eigen bedragen hanteert zoals elk bedrijf dat doet. Ja je hebt helemaal gelijk dat Hema goedkoper is op dat vlak. Maar Simyo heeft uitgelegd waarom zij bijvoorbeeld ook niet zulke grote bundels voor prepaid hebben omdat zij voor groter verbruik een abonnement adviseren. Want dat heeft Hema niet.

Als jij dat slijmen vind is nogal respectloos, ik benader en beantwoord jouw ook met respect.
Badge
Als ik een abonnement wil dan ga ik wel naar ben.nl die zijn ook goedkoper dan simyo. En eerst hadden ze wel grotere bundels voor prepaid. En Simyo werkt met vertraging zo verdienen ze aan sommige klanten. Maar goed het prima zo fijne avond.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Samsung77,

Je haalt er een stuk of wat dingen bij, zoals een fout op het forum waarom we later aan jouw bericht zijn toegekomen, die niet echt relevant zijn bij dit verhaal. Daarnaast heeft sinds 2 jaar niemand meer last van vertraging in het verwerken van het verbruik. Sterker nog, de verwerkingstijd is enorm afgenomen en mocht dit nog voorkomen, dan komen we elke klant tegemoet en vullen we het beltegoed aan.

Daarnaast begrijp ik niet wat Raytje heeft gezegd waarom je een opmerking als deze maakt:
Ga lekker slijmen bij de simyo medewerkers want jou antwoorden zijn voor mijn niet relevant.

Raytje reageert met alle goede bedoelingen op je vragen en probeert je het ook van een andere kant te laten zien. Dat je daar niet heel goed mee om kunt gaan, is jammer, maar dan is een openbaar forum zoals het Simyo forum niet de juiste plek voor jouw vraag.

Groet, Tiury
Badge
De verwerkingstijd is bij mijn 3 uur later.En ook andere prepaid gebruikers hebben er last van dat heb ik gelezen op andere klachten forums. Jullie hebben binnenkort geen last van mijn ik ga namelijk naar een andere provider dat had ik al vermeld is voor mijn voordeliger.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Samsung77,

Het is er goed om te lezen dat je een provider hebt gezocht én gevonden die zo te lezen beter bij je past 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Vandaag gebeld om 16:02 uur gebeld en rond 19:25 uur is het pas verwerkt in het systeem. Dus kun je niet zeggen dat niemand er last van heeft in van de verwerkingstijd. Gisteren ook 3 uur later pas verwerkt.

Reageer