Skip to main content
Hallo,



Mijn zoon heeft een prepaid kaartje, welke helaas sinds een tijdje niet meer werkt.

Ik kan via zijn nummer ook niet meer op mijn Simyo.



Hoe is dat mogelijk, is het kaartje stuk of geblokeerd.



We gaan binnenkort op vakantie en hij heeft zijn kaartje wel snel nodig.



Ik hoor graag met enige spoed van u, zodat ik nog tijd heb actie te ondernemen.



Groet,

Fred
Als een prepaid aansluiting 6 maanden niet is gebruikt dan vervalt je tegoed. Maar je wordt wel gewaarschuwd als het bijna zover is (email). Zie http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-lang-is-mijn-beltegoed-geldig-27359943
Hoi fred004,



Ik zie dat je deze vraag vorige week hier ook hebt gesteld en dat mijn collega Dries je daar een antwoord heeft gegeven. Had je dat nog niet gezien?

Op jouw adres zie ik 1 prepaid aansluiting die beëindigd is, omdat er te lang geen gebruik van gemaakt is. Dat zou die van je zoon kunnen zijn.

Ik zie ook dat je dit weekend een nieuwe prepaid bestelling hebt geplaatst. Dat is inderdaad het beste wat je dan kunt doen, want de aansluiting die nu afgesloten is, dat is nu niet meer terug te draaien.



Laat je even weten of je het bericht van Dries nu ook gevonden hebt, en stuur je eventueel een privébericht met het nummer waar het over gaat?



Groetjes,

Charlene

Reageer