Skip to main content
Beantwoord

Prepaid kaart verlopen, kan deze geactiveerd worden?

• June 4, 2026
  • 3 reacties
  • 7 Bekeken

Goedemorgen, Helaas is mijn prepaidkaart verlopen. Heb helaas net niet optijd actie kunnen ondernemen, heb ook geen pincode om de kaart te kunnen gebruiken ontvangen via de mail. Kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@Raysimyo,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je prepaidkaart is verlopen en dat je net te laat actie hebt kunnen ondernemen.

Bij een verlopen prepaidkaart is het in sommige gevallen nog mogelijk om het nummer te behouden, maar dat hangt af van hoe lang de kaart precies niet meer actief is geweest. Kun je mij hierover een privébericht sturen met je telefoonnummer en je gegevens? Dan kijk ik graag met je mee wat er nog mogelijk is.

De pincode kun je zelf terugvinden in Mijn Simyo via Instellingen > Simkaart.

Groetjes,
Khadija

3 reacties

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • June 4, 2026

Hoi ​@Raysimyo,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je prepaidkaart is verlopen en dat je net te laat actie hebt kunnen ondernemen.

Bij een verlopen prepaidkaart is het in sommige gevallen nog mogelijk om het nummer te behouden, maar dat hangt af van hoe lang de kaart precies niet meer actief is geweest. Kun je mij hierover een privébericht sturen met je telefoonnummer en je gegevens? Dan kijk ik graag met je mee wat er nog mogelijk is.

De pincode kun je zelf terugvinden in Mijn Simyo via Instellingen > Simkaart.

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • June 4, 2026

Goedemiddag,  Gelukkig heeft de klantenservice de simkaart kunnen activeren. Mijn dank hiervoor. 

Groet Ray

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • June 4, 2026

Hoi ​@Raysimyo,

Bedankt voor je terugkoppeling. Wat fijn om te horen dat het gelukt is en dat de klantenservice je heeft kunnen helpen met het activeren van de simkaart!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar.🤗

Groetjes,

Khadija