Beste lezer. Ik ben al jaren trouwe klant van simyo (sim only abonnement), op mijn advies heeft mijn bejaarde buurman enkele jaren geleden simyo prepaid besteld. naar nu blijkt doen ze er helemaal niets mee en komen ze mij elk half jaar vragen om eventjes te bellen omdat het beltegoed anders vervalt.
Door deze situatie heeft mijn buurman besloten om de simkaart plus beltegoed aan mij te schenken. nu ben ik aan het overwegen om de simkaart op naam van mijn vrouw te zetten maar hoe doe ik dat. graag uw andwoort.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Annie Gommans, welkom op het Simyo forum :)
Wat een lief en bijzonder verhaal :o
Je buurman die komt vragen of je even met zijn telefoon wilt bellen...
Officieel passen we de naam niet aan, maar aangezien het hier om een prepaid gaat waar geen contract mee gemoeid is, maken we graag een uitzondering.
Je kunt een scan van het identiteitsbewijs van je vrouw (of van jezelf als je de simkaart liever zelf houdt ;)) e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Als je daarin kort uitlegt waarom het gaat en noemt dat wij al contact hebben gehad hierover, dan passen wij de naam en geboortedatum aan.
Het adres kun je zelf aanpassen op Mijn Simyo.
Wat een lief en bijzonder verhaal :o
Je buurman die komt vragen of je even met zijn telefoon wilt bellen...
Officieel passen we de naam niet aan, maar aangezien het hier om een prepaid gaat waar geen contract mee gemoeid is, maken we graag een uitzondering.
Je kunt een scan van het identiteitsbewijs van je vrouw (of van jezelf als je de simkaart liever zelf houdt ;)) e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Als je daarin kort uitlegt waarom het gaat en noemt dat wij al contact hebben gehad hierover, dan passen wij de naam en geboortedatum aan.
Het adres kun je zelf aanpassen op Mijn Simyo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.