Skip to main content

.

Ik heb een paar maand geleden mijn abo omgezet naar prepaid, wat omslachtig moest via het aanvragen van een nieuwe kaart waarbij ik een tijdelijk telefoonnummer kreeg.  Na een tijdje werd mijn eigen nummer daarnaartoe overgezet.

Nu merk ik dat ik geen sms’jes (en dan waarschijnlijk ook geen telefoontjes) kan ontvangen op mijn eigenlijke nummer.  Het lijkt erop dat mijn prepaid-kaart nog steeds aan het tijdelijke nummer is gekoppeld.

Hoe lossen we dit op?

Hi @Jantje zag eens pruimen hangen,

Bedankt voor je bericht. Dat is gek! Ik kijk gelijk even mee op je aansluiting.

Ik zie inderdaad dat er iets mis is gegaan met het nummerbehoud. Mijn collega van de technische dienst heeft zojuist een handeling uitgevoerd waardoor dit gefixt zou moeten zijn. Als het goed is is je eigen nummer nu actief op je Prepaid simkaart. Zou je kunnen controleren of alles nu goed gaat?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Klopt, nu is het juiste nummer aan mijn prepaidkaart gekoppeld.

Bedankt voor de snelle respons, @Roeqajja !

 


Hi @Jantje zag eens pruimen hangen,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het is opgelost! 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer