.

Vraag

Prepaid kaart in GPS tracker in het buitenland

  • 20 November 2021
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Hallo,

mijn GPS tracker werkt prima binnen NL via sms maar ook Internet. Nu ben ik in het buitenland en krijg ik geen verbinding meer via de app (internet). Nog even voor de zekerheid de apn gegevens gestuurd naar de tracker via sms:

internet, KPN, gprs

Nog steeds geen locatie bepaling helaas. Kan ik nog meer doen om het werkend te krijgen?

Groet,

Arjen


3 reacties

Reputatie 7

@AMwO Helaas biedt Simyo geen ondersteuning voor GPS Trackers. Tenslotte is Simyo een mobiele telecom provider.

Degenen die eventueel hulp kunnen bieden zijn mede-klanten.

Ik weet toevallig dat @Groentjuh erg technisch onderlegd is. Wellicht dat hij gelegenheid heeft je te helpen met je vraagstuk.

Wel zou het handig zijn om wat meer informatie te delen, zoals merk/type/model van de betreffende tracker.

Edit: je hebt wel internetgebruik in het buitenland aan staan in je Mijn Simyo?

@Groentjuh , heb jij ervaring met dit probleem? Alle tips zijn welkom.

Wat ik niet snap is waarom het internet niet werkt binnen de EU 

De tracker is een Winnes TK905.

Reputatie 5
Badge +2

@AMwO 

Goed dat je even contact opneemt en welkom op het Forum!

Simyo is inderdaad alleen gericht op mobiele telefonie en onze simkaarten ondersteunen dit niet. Het kan werken, maar je hebt altijd kans op complicaties.

Ik ben erg benieuwd naar de technische tips van @Groentjuh!

Groetjes,

Veerle

Reageer