.

Beantwoord

prepaid kaart geld terug?

  • 4 June 2012
  • 2 reacties
  • 862 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Ik heb 3 mails gestuurd naar klantenservice en nog steeds geen antwoord dus ik probeer het maar op dit forum. Ik ben nieuwe klant en wacht nu sinds vorige week op een pincode om de prepaid kaart te activeren. Erg vervelend dat het allemaal zo lang duurt; vooral in het weekend heb ik mijn telefoon gemist. Ik lees op dit forum veel klachten met Simyo prepaidkaarten, vooral over verrassingen van negatief saldo. Ik wil juist een prepaid zodat ik niet dat soort verrassingen krijg. Als mijn saldo op 0 staat wil ik dat weten.
Kan ik mijn geld terugkrijgen? Ik heb de kaart nog niet geactiveerd omdat ik geen pincode heb maar de vele negatieve reacties maken mij argwanend.
Graag een reactie: op deze mail en de andere 3! Erg vervelend allemaal.
icon

Beste antwoord door Alex 6 June 2012, 12:52

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Badge
Ik heb 3 mails gestuurd naar klantenservice en nog steeds geen antwoord dus ik probeer het maar op dit forum. Ik ben nieuwe klant en wacht nu sinds vorige week op een pincode om de prepaid kaart te activeren. Erg vervelend dat het allemaal zo lang duurt; vooral in het weekend heb ik mijn telefoon gemist. Ik lees op dit forum veel klachten met Simyo prepaidkaarten, vooral over verrassingen van negatief saldo. Ik wil juist een prepaid zodat ik niet dat soort verrassingen krijg. Als mijn saldo op 0 staat wil ik dat weten.
Kan ik mijn geld terugkrijgen? Ik heb de kaart nog niet geactiveerd omdat ik geen pincode heb maar de vele negatieve reacties maken mij argwanend.
Graag een reactie: op deze mail en de andere 3! Erg vervelend allemaal.


En nu zijn we weer een dag verder, weer geen email.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Assie,

Als je afziet van je aankoop, kan je het pakket terugsturen binnen 7 werkdagen nadat je het product ontvangen hebt. In een ander topic wordt overigens je vraag al behandeld. Daarom sluit ik dit topic.

Groetjes,

Alex