.

Vraag

Prepaid is uitgeporteerd maar kan nog wel inloggen bij mijn.simyo, hoe kan dat?

  • 12 October 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Om geen verwarring te krijgen. Ik heb 1 sim only (met dit account post ik op het forum) en meerdere prepaids bij Simyo.

 

Nu heb ik enkele weken terug een tijdelijke prepaid aangeschaft bij simyo om zo het nummer te kunnen porteren naar mijn werkgever (dat nummer is makkelijker dan de huidige van de werkgever). Alles is goedgekeurd en vandaag is de boel actief op mijn werkgevers sim en bij simyo uit de lucht. Allemaal prima dus.

 

Echter kan ik nog wel inloggen bij mijn simyo met mijn nummer dat is overgezet en er staat nog beltegoed op. Best gek want dat nummer is niet meer actief bij simyo. Hoe kan dat eigenlijk dat ik dan nog kan inloggen?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je nog in kan loggen in Mijn Simyo terwijl je nummer al is overgezet naar een andere provider! Dit zou ik verder voor je moeten uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres)? Dan zoek ik je aansluiting even op in ons systeem.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 3
Badge +2

Het is al opgelost. Hoef je niet de DM'en

 

Je reactie vandaag op het forum: 10:57

 

Vandaag om 11:03 kreeg ik een mail met Je Simyo telefoonnummer 06xxxxx is overgezet naar je nieuwe provider.

 

Zojuist proberen in te loggen het kan niet meer. Dat mailtje van het is overgezet was een dag vertraagd 🤔

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor je reactie. Wat goed nieuws om te horen dat het inmiddels is opgelost! Ik wens je verder een prettige dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer