.

Beantwoord

Prepaid internetbundel niet bestelbaar na accepteren nieuwe tarieven

  • 2 September 2013
  • 10 reacties
  • 784 Bekeken

Deze week kreeg ik een sms over de nieuwe internettarieven. Ik wil gebruik maken van het aanbod van 100 MB voor €4,-.
Ik ben nu ruim een halfjaar klant, en zag online alleen het 'oude tarief' van 200MB voor €10,- staan. Ik heb daarom de nieuwe tarieven geaccepteerd. Na het accepteren daarvan, is de optie voor prepaid mobiel internet geheel verdwenen van 'Mijn Simyo'. 
Hoe kan ik prepaid internet kopen?
icon

Beste antwoord door Alex 4 September 2013, 10:21

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +1
ik heb precies hetzelfde!  Help
Reputatie 5
Badge +10
Deze week kreeg ik een sms over de nieuwe internettarieven. Ik wil gebruik maken van het aanbod van 100 MB voor €4,-.
Ik ben nu ruim een halfjaar klant, en zag online alleen het 'oude tarief' van 200MB voor €10,- staan. Ik heb daarom de nieuwe tarieven geaccepteerd. Na het accepteren daarvan, is de optie voor prepaid mobiel internet geheel verdwenen van 'Mijn Simyo'.
Hoe kan ik prepaid internet kopen?


Welkom op het forum Llaurraa,

Je vorige internetbundel is nu niet meer actief. Je zou technisch gezien dus een nieuwe internetbundel moeten aanvragen. Ik heb dit samen met de technische dienst gecontroleerd voor jouw aansluiting. Je kon eerder geen andere internetbundel aanvragen, omdat je vorige internet maandbundel nog actief was.

Wanneer je nog steeds de nieuwe maandbundels niet zien, wil ik je aanraden de cookies & het cachegeheugen van je webbrowser te wissen en het dan nogmaals te proberen.

Kan je even laten weten of het nu lukt?

ik heb precies hetzelfde!  Help

Welkom op het forum Wimkev,

Ik heb ook jouw aansluiting bekeken. Omdat je nu nog een internet maandbundel hebt lopen tot en met 19/9/13 kun je geen andere internetbundel aanvragen. Je moet dan wel eerst de automatische opwaardering uitzetten. Vervolgens kun je vanaf 20/9/13 Ă©Ă©n van de nieuwe internetbundels aanvragen.

Laat je het even wat als het de 20ste is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Dank voor reacties.

Ik zojuist printscreens gemaild naar de klantenservice, omdat ondanks wissen cookies en het cachegeheugen.
En installeren van een andere browser er een zaken ontbreken m.b.t. de internet bundel in de omgeving mijn simyo.
We hebben meerdere nummers bij simyo ook met een inernetbundel deze heb ik er ter vergelijking bij gedaan.
Ik hoop dat dit h.e.a. zal verhelderen. Wat je zegt Alex klopt, alleen is dat een ander punt.

Gr Wimkev
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wimkev,

Ik heb je mail gezien en aan de hand daarvan contact opgenomen met de technische dienst. Ze gaan dit voor je uitzoeken. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Ik ging ervan uit dat je tegen hetzelfde aan liep als de topicstarter, omdat je ook aangaf hetzelfde probleem te hebben.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Alex, bvd ! Wimkev
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wimkev,

Ik heb zojuist terugkoppeling ontvangen van onze technische dienst. Door een technisch probleem is het op dit moment helaas niet mogelijk om de weergave nu direct goed te zetten.

Als je vragen hebt over informatie op je persoonlijke pagina, verneem ik het graag. Ik kan je eventueel per privé bericht van de juiste informatie voorzien.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Alex, dank voor je reactie en actie.
Kan je bij benadering aangeven, wanneer het wel mogelijk is om h.e.a. goed te zetten?
Voorgang hiervan wordt bewaakt?
gr Wimkev
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wimkev,

Je huidige internetbundel loopt t/m 19 september. Als je dan voor een nieuwe internetbundel zou kiezen, zul je weer een juiste weergave hebben. Ondertussen wordt gewerkt aan een eerdere oplossing. Dus mocht het eerder dan 19 september zijn opgelost, laat ik dat weten.

Indien het dus niet eerder dan 19 september kan worden opgelost, zal je wel de optie 'automatisch opwaarderen' moeten uit zetten.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Alex, het ok als ik hierover in PB nog ff h.e.a. aan je vraag, omdat mijn nummer ga noemen ect.
Dat hou ik graag prive gr Wimkev
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wimkev,

Ja hoor. Dat kan. Als je op mijn naam klikt, zie je vanzelf de mogelijkheid verschijnen om mij een privé bericht te sturen :)

Want het is inderdaad niet handig om hier privé gegevens openbaar te vermelden.

Groetjes,

Alex

Reageer