.

Beantwoord

prepaid Internet opwaarderen....

  • 4 February 2014
  • 3 reacties
  • 916 Bekeken

Badge +2
Hoe kan ik mijn prepaid internet-tegoed  zelf handmatig opwaarderen ?
Ik heb genoeg beltegoed , die kan ik handmatig opwaarderen als ik vind dat het nodig is.
Dit moet toch ook kunnen met je internet-tegoed ?
Maar ik zie nergens een item waar ik kan zien hoe ik mijn internet tegoed handmatig kan opwaarderen met 100 of 250 mb.
icon

Beste antwoord door Ernst 5 February 2014, 16:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi HansVV,

In dit topic heb ik je vraag over je Mb's al beantwoord.
Je beltegoed kun je op elke gewenst moment opwaarderen op de overzichtspagina van Mijn Simyo. Je ziet daar je huidige beltegoed staan, en rechts daarvan kun je kiezen hoe en hoeveel je wenst op te waarderen.
Badge +2
Hoe kan ik mijn prepaid internet-tegoed  zelf handmatig opwaarderen ?
Ik heb genoeg beltegoed , die kan ik handmatig opwaarderen als ik vind dat het nodig is.
Dit moet toch ook kunnen met je internet-tegoed ?
Maar ik zie nergens een item waar ik kan zien hoe ik mijn internet tegoed handmatig kan opwaarderen met 100 of 250 mb.


Dank je wel voor je reactie, zoals ik al zei, ik heb (goddank) een telefoon voor 2 simkaarten.
Het kan toch niet zo zijn dat de provider zijn klanten in de kou laat staan door botweg elke opwaardring voor MB's te weigerenals het "termijn"nog niet is afgelopen van de vorige.
Echt niet meer van deze tijd hoor.
Maar gelukkig  de 2e simkaart =concurrent draait al 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Dank je wel voor je reactie, zoals ik al zei, ik heb (goddank) een telefoon voor 2 simkaarten.
Het kan toch niet zo zijn dat de provider zijn klanten in de kou laat staan door botweg elke opwaardring voor MB's te weigerenals het "termijn"nog niet is afgelopen van de vorige.
Echt niet meer van deze tijd hoor.
Maar gelukkig  de 2e simkaart =concurrent draait al :-)


Hoi HansVV,

Het is misschien makkelijk om dit gesprek in 1 topic te houden, maar je formuleert het hier toch net anders als in het andere topic.
We weigeren het aanschaffen van nieuwe MB's niet. We bieden het simpelweg niet aan. Het platform waarmee we werken is er niet op ingericht en de aanpassing is té ingrijpend om dat op dit moment mogelijk te maken.

Reageer