.

Beantwoord

prepaid internet op Samsung telefoon


Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties
Als ik 10 euro overmaak aan Simyo dan is dat bijvoorbeeld na twee weken op en zet ik er weer 10 euro op.

Maar hoe zit dat precies met prepaid internet, want ik lees over dag- en maandbundel. Betekent dat dat je je
tarief kwijt bent als de dag of de maand voorbij is?
Ik vind dit niet duidelijk uitgelegd op de site, want nu lijkt het of het betaalde bedrag aan een tijd is gekoppeld.
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 16:59

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Het eerste wat je schetst is prepaid. En dat kan inderdaad op die mannier. Ook automatisch opwaarderen kan met prepaid.

Ik denk dat je juist simonly bedoeld. Daar vervalt je tegoed na einde van de maand.

Dagbundel is voor internet.
Reputatie 1
Badge +1
Dus het is niet mogelijk om voor 20 euro te internetten en dat dat bedrag op een dag op is (net als bij bellen?)
Reputatie 3
Badge +9
Met prepaid 15 euro kopen, en daarna niet opwaarderen. Komt op hetzelfde neer.

10+ 5 en dan krijg je 7,50 gratis.

0,10 voor sms bellen en internet.

http://www.simyo.nl/tarieven/prepaid
Reputatie 3
Badge +9
Heb je hier wat aan gehad?
Reputatie 1
Badge +1
Nee, ik begrijp het niet echt. Zal wel door mijn leeftijd komen. 60+ :o

Wat ik niet begrijp: als die 15 euro op zijn, wat daarna? Ik zal toch willen blijven internetten zo nu en dan op vakantie.
En dan .... er staat nog ruim 20 euro aan beltegoed. Die wil ik niet kwijt.
Reputatie 3
Badge +9
Je koopt 15 euro beltegoed. (Je krijgt 22,50).
Als deze op zijn kun je wel of niet bijkopen. Die keuze is aan jou, daarom het het prepaid (van te voren kopen).

Internet via 3g is met Simyo nog niet mogenlijk.

Bij prepaid vervalt je beltegoed niet zomaar. Pas na maanden niet bellen/sm-en.
Reputatie 1
Badge +1
OK, dat is een duidelijk antwoord.
Wel jammer dat 3g nog niet mogelijk is, want kennelijk is dat waar ik behoefte aan heb.

Dank voor de support Martijn.
Hartelijke groet van Judith
Reputatie 3
Badge +9
Geen dank!
http://www.vodafone.nl/internet/internet_op_je_telefoon/internationaal/
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Judith,

Welkom op het Simyo forum!
Als je een prepaid simkaart bestelt kun je ervoor kiezen om tijdens de bestelling op te waarderen. Je kunt ook als de simkaart in gebruik is, en het beltegoed op is, dit opwaarderen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Na een opwaardering kun je weer gebruik maken van de simkaart om te bellen/sms-en en te internetten. De tarieven voor bellen zijn €0,10 cent per minuut met een starttarief van €0,10 cent. Een sms versturen kost €0,10 cent en internetten zonder bundel kost €0,10 cent per 100 Kb.

Je kunt voor internet op de mobiel ook een internet dag of maandbundel kopen. Een dagbundel is 24 uur geldig, kost 1 euro en heeft een datalimiet van 20 MB. Als het datalimiet bereikt is wordt het tarief van €0,10 cent per 100 KB in rekening gebracht.
Een maandbundel is 30 dagen geldig en kost €10,00. Deze bundel heeft een datalimiet van 200MB. Als het datalimiet bereikt is wordt het tarief van €0,10 cent per 100 KB in rekening gebracht. De internetbundels kun je via de persoonlijke pagina aanschaffen en de kosten worden van het beltegoed af gehaald.
De datasnelheid bij Simyo prepaid is 128 KB/s down en 64 kb/s up. Ook bij Simyo prepaid kun je gebruik maken van het 3G netwerk.

Excuses voor de ontstane verwarring.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 1
Badge +1
Dank voor het antwoord.
Ik ga dit niet afsluiten omdat er een tijdslimiet is ingebouwd. De ene maand zal ik wat meer willen internetten en de andere maand helemaal niet.
Bellen doe ik al niet zo veel, dus ..... toch zonde geld.

Evengoed dank voor het bericht.
Judith

Reageer