.

Vraag

Prepaid internet op Blackberry

  • 30 October 2012
  • 5 reacties
  • 449 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Sinds 11 oktober heb ik prepaid internet op mijn Blackberry. Echter doet het internet het sinds vorige week al niet meer. Elke keer aan en uitzetten (ook op mijn simyo) geeft geen reactie. 
Tevens ben ik ook niet tevreden over het prepaid internet. Ik kan hiermee geen gebruik maken van facebook en twitter. Voor  mij een reden om prepaid internet te nemen. 

Graag zou ik een correctie van mijn prepaid tegoed willen zien!

5 reacties

Hallo mijn bis pakt ie nog steeds niet, mijn nr is 062289XXXX kunt u mij misschien helpen??? Bedankt!!
Badge +2
Beste gabyr,

Uit onze gegevens blijkt dat jij een prepaidaansluiting hebt. Hierbij kan je geen gebruik maken van de BlackBerry diensten. Je hebt hiervoor namelijk speciaal BlackBerry Internet Service voor nodig. Dit bieden wij enkel aan voor abonnementen.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste saltas,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je internetverbinding. Wij gaan er van uit dat BIS nu ook werkt. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Beste gabyr,

Uit onze gegevens blijkt dat jij een prepaidaansluiting hebt. Hierbij kan je geen gebruik maken van de BlackBerry diensten. Je hebt hiervoor namelijk speciaal BlackBerry Internet Service voor nodig. Dit bieden wij enkel aan voor abonnementen.

Groetjes,

Arie


Beste Arie,

Dat vind ik vreemd want dat staat niet vermeld op de site. En daarnaast heeft internet het de eerste dagen wel gedaan!!!!

Is het mogelijk om het tegoed te corrigeren?
Reputatie 2
Badge +1
Hey gabyr,

Ik heb uit coulance eenmalig de kosten voor de internetbundel voor jou gecrediteerd. Het bedrag is direct bij jouw tegoed bijgeschreven.

Reageer