.

Beantwoord

Prepaid internet maand bundel verlengen

  • 5 May 2013
  • 4 reacties
  • 347 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Is er een mogelijkheid om je internetbundel eerder dan een maand te verlengen?
Want soms kom ik niet uit, en heb ik geen MB's meer over en dan wil ik alvast weer een 10tje betalen voor de volgende
maand, maar dan moet ik wachten tot de maand om is.. erg frusterend.. En je zou denken dat het voor jullie fijner is als 
er meer betaald wordt.. 
icon

Beste antwoord door Natascha 13 May 2013, 10:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Als je een grotere bundel neemt gaat het pas volgende maand in, er is geen manier om dit eerder te doen. Maar dit hoef je dan toch maar 1 keer te doen en dan heb je een groot genoege bundel lijkt mij?
Reputatie 3
Badge +9
Gewoon grotere bundel nemen, dat is de enige en beste oplossing.
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij heeft ze het over de maandbundel van 10 Euro. Die is 200 MB. Groter kan niet.

Misschien kan ze beter een abonnement nemen? Goedkoper en hogere (nou ja hoog...;)) internetsnelheid. Elke keer een tientje tikt ook lekker aan.:p
Badge +6
Is er een mogelijkheid om je internetbundel eerder dan een maand te verlengen?
Want soms kom ik niet uit, en heb ik geen MB's meer over en dan wil ik alvast weer een 10tje betalen voor de volgende
maand, maar dan moet ik wachten tot de maand om is.. erg frusterend.. En je zou denken dat het voor jullie fijner is als 
er meer betaald wordt.. 


Hoi Kelli,

Het is niet mogelijk om de internetbundel eerder te verlengen. Ik heb deze vraag neergelegd bij de technische afdeling met de vraag of ze kunnen kijken of dit wel mogelijk gemaakt kan worden.

@ Aatje92, Martijn® & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer