.

Beantwoord

Prepaid internet dagbundel activeren


Hoe kan ik een internet dagbundel activeren voor prepaid. op de website word ik verwezen naar mijn simyo, maar ik zie geen enkele mogelijkheid daar om een bundel te activeren. Misschien kijk ik scheel, maar ik kan het niet vinden.

Groeten, Monique
icon

Beste antwoord door Charlene 8 May 2013, 14:22

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op Mijn Simyo, onder "Internet op je Mobiel" zie je twee buttons. Klik op €1 (kleur wordt oranje) en vervolgens op "volgende". Voila....
Bedoeld u deze buttens, want als ik die aanklik gebeurd er niets! http://www.simyo.nl/prepaid/aanbieding
En ook onder mijn simyo is er verder geen enkele mogelijkheid om dit te activeren. ik kan alleen letterlijk  'internet op je mobiel/MMS' aan of uit zetten! Kunt u mij precies vertellen onder welk tabblad van mijn simyo ik het dan kan vinden? als het niet de link is die ik in mijn vorige resctie heb aangegeven? 
Reputatie 3
Badge +9
Nee het is niet die link.....jammer ik heb geen prepaid anders had ik je geholpen.
Reputatie 7
Badge +9
En ook onder mijn simyo is er verder geen enkele mogelijkheid om dit te activeren. ik kan alleen letterlijk  'internet op je mobiel/MMS' aan of uit zetten! Kunt u mij precies vertellen onder welk tabblad van mijn simyo ik het dan kan vinden? als het niet de link is die ik in mijn vorige resctie heb aangegeven? 

Als ik inlog op Mijn Simyo dan krijg ik eerst het tabblad Overzicht te zien. De eerste twee kopjes (oranje) zijn "Mijn tegoed is €xxxxx" en "Mijn tegoed opwaarderen".

Daaronder zie ik het kopje "Internet op je Mobiel", eveneens in oranje, met daaronder de tekst "Surf prepaid op internet via Internet op je Mobiel met het pay-as-you-go tarief van €0,10 per 100kb. Maak je regelmatig gebruik van mobiel internet, dan is een internetbundel voordeliger. Kies hier uit een dag- of maandbundel."

Daar moet je zijn. Er zijn twee buttons in lichtblauw: €1 en €10, voor respektievelijk de dagbundel en de maandbundel. Klik op een van de buttons en hij wordt oranje, en klik dan "volgende".

Hope this helps! 
Helaas heb ik niet die opties. Ik heb de tabbladen: overzicht - beltegoed - verbruik - facturen - betalingen - sms - gegevens & instellingen - selfservice. onder geen van deze opties zit een opwaardering voor een dag of een maandbundel. In ieder geval bedankt voor je moeite! Morgen neem ik wel telefonisch contact op met Simyo.

Groeten, Monique
Reputatie 7
Badge +9
OK, nog even een screenshot om te laten zien hoe een en ander er uit zou moeten zien. In plaats van bellen (het schijnt dat je soms vrij lang moet wachten voordat je iemand kunt spreken) kun je ook wachten tot morgen wanneer de forummoderators weer present zijn.
Badge +8
Hoe kan ik een internet dagbundel activeren voor prepaid. op de website word ik verwezen naar mijn simyo, maar ik zie geen enkele mogelijkheid daar om een bundel te activeren. Misschien kijk ik scheel, maar ik kan het niet vinden.

Groeten, Monique


Helaas heb ik niet die opties. Ik heb de tabbladen: overzicht - beltegoed - verbruik - facturen - betalingen - sms - gegevens & instellingen - selfservice. onder geen van deze opties zit een opwaardering voor een dag of een maandbundel. In ieder geval bedankt voor je moeite! Morgen neem ik wel telefonisch contact op met Simyo.

Groeten, Monique


Hoi Moniqueverhoef,

Welkom op het forum!
Het antwoord dat je van Scotsman kreeg, klopt helemaal als je een Simyo prepaid aansluiting hebt. Ik heb jouw telefoonnummer even opgezocht in ons systeem. Nu blijkt dat jij een Lowcall-aansluiting hebt bij ons. Dat werkt allemaal net even anders.

Jij kunt de optie "Internet op je Mobiel" aanzetten, onder "gegevens en instellingen". Dan kun je meteen gebruik maken van internet, volgens de volgende tarieven:

€0,10 per 100 kb voor de eerste hele MB dataverbruik.
Daarna worden er geen kosten meer in rekening gebracht tot een grens van 10MB.
Boven deze grens ga je weer het bovenstaande tarief betalen.

Wanneer je een Lowcall aansluiting hebt, en inlogt op Mijn Simyo, dan kom je op een andere webomgeving terecht dan Simyo prepaid klanten. Vandaar dat jij de instructies die Scotsman je probeerde te geven niet kon plaatsen.

Laat je nog even weten of het nu gelukt is?

Als ik inlog op Mijn Simyo dan krijg ik eerst het tabblad Overzicht te zien. De eerste twee kopjes (oranje) zijn "Mijn tegoed is €xxxxx" en "Mijn tegoed opwaarderen".

Daaronder zie ik het kopje "Internet op je Mobiel", eveneens in oranje, met daaronder de tekst "Surf prepaid op internet via Internet op je Mobiel met het pay-as-you-go tarief van €0,10 per 100kb. Maak je regelmatig gebruik van mobiel internet, dan is een internetbundel voordeliger. Kies hier uit een dag- of maandbundel."

Daar moet je zijn. Er zijn twee buttons in lichtblauw: €1 en €10, voor respektievelijk de dagbundel en de maandbundel. Klik op een van de buttons en hij wordt oranje, en klik dan "volgende".

Hope this helps!


OK, nog even een screenshot om te laten zien hoe een en ander er uit zou moeten zien. In plaats van bellen (het schijnt dat je soms vrij lang moet wachten voordat je iemand kunt spreken) kun je ook wachten tot morgen wanneer de forummoderators weer present zijn.

Dear Scotsman,

Leuk je hier te ontmoeten!
Wat een heerlijk duidelijke uitleg, zeker met dat screenshot. Dat het hier om een Lowcall-aansluiting ging, kon jij ook niet weten.
Bedankt voor het reageren.

Jij ook bedankt, Martijn®, voor het meedenken.

Groetjes,

Charlene
Reputatie 7
Badge +9

Dear Scotsman,

Leuk je hier te ontmoeten!
Wat een heerlijk duidelijke uitleg, zeker met dat screenshot. Dat het hier om een Lowcall-aansluiting ging, kon jij ook niet weten.
Bedankt voor het reageren.



Thanks Charlene. Aye, alleen de moderatoren hebben toegang tot de bron van alle Simyo wijsheid... Waar wij eenvoudige Simyo experts vrij goed in zijn is op de winkel passen wanneer jullie van je welverdiende weekendrust genieten!
Greetings from Bonnie Scotland
Badge +6
Thanks Charlene. Aye, alleen de moderatoren hebben toegang tot de bron van alle Simyo wijsheid... Waar wij eenvoudige Simyo experts vrij goed in zijn is op de winkel passen wanneer jullie van je welverdiende weekendrust genieten!
Greetings from Bonnie Scotland


Hoi Scotsman,

Wij de moderators zijn ook erg blij met de klanten die reageren op het forum wanneer wij dat zelf niet kunnen.
Wij kunnen de klanten die reageren op het forum niet genoeg bedanken voor hun tijd dat ze steken in het forum.

Reageer