.

Beantwoord

Prepaid internet dagbundel

  • 8 May 2013
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Zowel mijn dochter als ik hebben tijdens onze vakantie een dagbundel geactiveerd. Maar nu staat mijn dochter ineens 15,80 in de min. Ook bij mij is er maandag ineens heel veel geld afgegaan. Volgens ons klopt hier iets niet.
icon

Beste antwoord door Natascha 13 May 2013, 10:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt met een dagbundel wel in de min komen...

Kijk bij de aanvullende informatie:

Is je volledige bundel verbruikt, dan wordt je verbruik daarna volgens het standaardtarief in rekening gebracht !
http://www.simyo.nl/tarieven/prepaid?tag=Prepaid%20mobiel%20internet
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt met een dagbundel wel in de min komen...
t


Yep....en helaas hebben mensen soms geen idee hoe snel de MB's er doorheen vliegen op een smartphone. Even een paar webpagina's bezoeken, buienradar raadplegen enz....en weg zijn de 20 MB van de dagbundel. De vraag is of Simyo daar voor moet waarschuwen. Waterbedrijven of electr. maatschappijen waarschuwen ook niet als je de hele dag de kraan open laat staan of de wasdroger laat draaien. Er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid.
Maar goed, daar heeft deze mevrouw niets aan. Volgende keer zal het haar niet meer overkomen.
Badge +6
Zowel mijn dochter als ik hebben tijdens onze vakantie een dagbundel geactiveerd. Maar nu staat mijn dochter ineens 15,80 in de min. Ook bij mij is er maandag ineens heel veel geld afgegaan. Volgens ons klopt hier iets niet.

Hoi Peteran,

Welkom op het forum!
Het is zoals Martijn® & De Leon aangeven mogelijk om met een prepaid aansluiting van Simyo in de min te komen te staan.
Ik zie in het systeem dat er contact is geweest met de telefonische klantenservice en dat er een creditering heeft plaats gevonden.

@ Martijn® & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer