.

Vraag

prepaid internet aanvullen binnen de 30 dagen, kan dit?

  • 31 August 2023
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo,

 

Stel ik hen prepaid internet bundel gekocht, maar is op binnen de 30 dagen. Kan ik dan weer een nieuwe bundel kopen?

 


5 reacties

Reputatie 7

@Johan_23 Leuke vraag!

Ik ben niet (zo) thuis in Prepaid, maar als ik de voorwaarden letterlijk lees, is de bundel 30 dagen geldig. Ofwel na 30 dagen vervalt het eventuele resterende tegoed. Omdat ik niets lees over de aanschaf van een nieuwe bundel binnen deze 30 dagen ga ik er van uit dat dit dan ook gewoon kan.

Wél moet ik je er helaas op wijzen dat Simyo het niet zo nauw lijkt te nemen met het bijwerken en bijhouden van de voorwaarden op hun website. Zo hebben wij Forum Experts recentelijk een Moderator erop gewezen dat hetgeen zij aangaf niet op de website wordt vermeld.

@Amy @Roeqajja @Seren graag jullie bevestigende reactie.

Dank voor de reactie. Ik lees het ook zo, maar misschien is er wel een technische beperking oid.

Reputatie 7

@Johan_23 Omdat we gewoonweg niet meer uit kunnen gaan van wat er op de site wordt genoemd zullen we moeten wachten op de reactie van een moderator.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Johan_23,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Als je Prepaid internetbundel binnen de 30 dagen op is gegaan, dan kun je gerust een nieuwe bundel aanschaffen via Mijn Simyo. Deze optie zou je ook moeten zien staan in je Mijn Simyo account in het Overzicht. Zie je dit zelf ook terug?

Ik heb even op onze website gekeken en ik kan inderdaad ook niet terugvinden dat deze informatie vermeldt wordt op onze website. Ik zal dit dan ook intern doorgeven. Bedankt voor je hulp @RicoK!

Groetjes,
Roeqajja

Beetje laat, maar bedankt voor het uitzoeken!

Reageer