Goedemiddag allen,
vanochtend zag ik tot mijn schrik dat er enorm veel data verbruikt is met mijn prepaid kaart.
Meteen uitgezet dus dat internet in mijn simyo.
Nu kijk ik weer en er is nog meer verbruikt terwijl het uit staat??
oja , het kaartje zit in de telefoon van mijn dochter die is uit logeren.
Bladzijde 1 / 1
Hey Dommerd,
Het is mogelijk dat het verbruik met vertraging is verwerkt waardoor dit later zichtbaar wordt. Dit zou de reden kunnen zijn waarom het verbruik zichtbaar wordt nadat deze optie is uit gezet.
Het is mogelijk dat het verbruik met vertraging is verwerkt waardoor dit later zichtbaar wordt. Dit zou de reden kunnen zijn waarom het verbruik zichtbaar wordt nadat deze optie is uit gezet.
Maar dan nog, ik dacht PRE-PAID, dan kan je nooit meer verbruiken als ingekocht.
Ik gebruik de sim kaart niet meer, het nummer laat ik vervallen, ook wacht ik nog op een reactie van de officiele helpdesk.
Het leek zo mooi, ik ben al een aantal jaren Simyo klant maar nu ben ik er klaar mee.
Het contract klopt ook niet, er staat een nummer in dat als je belt kom je uit bij KPN en zij zeggen Symio?? dan moet je niet bij ons zijn....zucht.Ik belde dat nummer omdat ik een abbonnement dat ik voor mijn dochter heb bestelt wilde terug sturen. Daar zit ik nu ook een jaar aan vast....dubbel zucht.
Echt ik ben hele,maal lost, zelfs tijdens oud en nieuw kon ik alleen maar denken aan hoe ik in de maling ben genomen.
Ik heb ook eens goed op dit forum gespeurd en heb gemerkt dat ik niet de enige ben.
Toch bedankt voor je reactie.
Groetjes Harry
Ik gebruik de sim kaart niet meer, het nummer laat ik vervallen, ook wacht ik nog op een reactie van de officiele helpdesk.
Het leek zo mooi, ik ben al een aantal jaren Simyo klant maar nu ben ik er klaar mee.
Het contract klopt ook niet, er staat een nummer in dat als je belt kom je uit bij KPN en zij zeggen Symio?? dan moet je niet bij ons zijn....zucht.Ik belde dat nummer omdat ik een abbonnement dat ik voor mijn dochter heb bestelt wilde terug sturen. Daar zit ik nu ook een jaar aan vast....dubbel zucht.
Echt ik ben hele,maal lost, zelfs tijdens oud en nieuw kon ik alleen maar denken aan hoe ik in de maling ben genomen.
Ik heb ook eens goed op dit forum gespeurd en heb gemerkt dat ik niet de enige ben.
Toch bedankt voor je reactie.
Groetjes Harry
Dit is een copy paste van het contract:
Recht van Retour
U hebt tot 7 werkdagen nadat u de bestelling in ontvangst heeft genomen recht van retour. Dit recht vervalt
als u de dienst in gebruik hebt genomen. Neem contact op met de Simyo klantenservice via 06 - 1200 1200
als u een pakket retour wilt sturen.
Dat klopt dus niet
Recht van Retour
U hebt tot 7 werkdagen nadat u de bestelling in ontvangst heeft genomen recht van retour. Dit recht vervalt
als u de dienst in gebruik hebt genomen. Neem contact op met de Simyo klantenservice via 06 - 1200 1200
als u een pakket retour wilt sturen.
Dat klopt dus niet
Hoi Dommerd,
Ik zie dat ik je vraag in dit topic heb beantwoord. Het nummer 06 1200 1200 is een algemeen klantenservicenummer. Als je naar dit nummer belt en je voert je Simyo telefoonnummer in, kom je bij onze klantenservice terecht.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat ik je vraag in dit topic heb beantwoord. Het nummer 06 1200 1200 is een algemeen klantenservicenummer. Als je naar dit nummer belt en je voert je Simyo telefoonnummer in, kom je bij onze klantenservice terecht.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.