Skip to main content

Prepaid internet.

• April 24, 2026
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img+7

Na jarenlang topic te hebben gelezen en beantwoord te hebben over fors gebruik van internet met prepaid ben ik zelf aan de beurt.

Ik heb een soort van reserve telefoon, die ik vandaag weer eens van stal heb gehaald. Ik wilde hem gaan gebruiken voor navigatie in de auto. Daar wilde ik deze telefoon voor gebruiken, want dat is een ouder ding die ik zonder hoesje gebruik en dan past ie in houder in de auto.

Eerst maar eens alle apps updaten. En Waze installeren en toen naar de auto lopen die aan het einde van de straat stond.

Bang, de update van de apps liep nog, en meer dan 250Mb aan data gebruikt. Gelukkig had ik maar 12 Euro aan beltegoed, maar dat is wel allemaal door het putje.

Weer een wijze les. 

Mocht er iemand medelijden krijgen: het gaat om het nummer eindigend op 0569.

Maar ook een troostende opmerking helpt.

Het data verbruik van dit nummer zal laag blijven, dus prepaid bundels of een abonnement gaat hem niet worden. Gewoon opletten.

4 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • April 24, 2026

Beste ​@wimj12 vanavond lekker slapen en morgen gezond weer op, weer een stralende dag tegemoet.

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • April 24, 2026

Hi wimj12

ik heb nog een prepaid kaartje met ongeveer € 16 aan beltegoed die ik niet meer ga gebruiken.

deze verloopt ergens in september je kunt mijn een privébericht sturen dan geef ik jou het 06 nummer en kun je het over laten zetten naar jou aansluiting.

groetjes Ron

Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Forum expert
  • April 24, 2026

Ik heb je een privé bericht gestuurd. Dank je wel. Vandaag was de lintjes regen, dus daar ben ik te laat mee. 
Maar wie weet volgend jaar.

Nogmaals bedankt.

Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Forum expert
  • April 24, 2026

@Ron H heeft gezegd dat ik zijn saldo mag hebben, maar ik moet het zelf regelen met de moderators. 
Hoe doen we dat?