.

Beantwoord

Prepaid en sim only

  • 24 March 2014
  • 11 reacties
  • 739 Bekeken

Badge
Ik heb zelf simyo prepaid en wil voor mijn dochter een sim only aanvragen, kan ik dit dan in mijn mijn simyo beheren.
Ik ben een beetje bang dat als ik het aanvraag voor mijn dochter dat dan mijn prepaid nummer uitgezet word.
Ook kan ik nergens vinden op de site waar ik dit moet aanvragen voor een ander nummer.
Ze heeft nu prepaid van Jumbo, volgens mij ook KPN, kan ze dan haar eigen nummer houden?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 March 2014, 23:00

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als jij gewoon een Sim-only abonnement bestelt(NIET overstappen in Mijn simyo!) en tijdens het bestellen nummerbehoud aanvraagt voor het nummer, wat ze nu bij Jumbo heeft, dan komt alles in orde. Je zult 2 accounts krijgen voor Mijn Simyo; de ene is voor je huidige prepaid aansluiting en de andere is voor het nieuwe sim-only abonnement.
Reputatie 5
Badge +11
hoi Van Der V, welkom op ons forum :)

Is het antwoord van Groentjuh duidelijk voor je? (Waarvoor dank!)
Je doet dus op onze website een volledig nieuwe bestelling voor je dochter.

Laat je even weten of het gelukt is?
Badge
Oké, ik zal een nieuwe aanmaken, ik dacht dat ik in mijn simyo meerdere nummers kon beheren.
Een nieuwe is misschien ook gemakkelijker dan kan ik hiervoor de app gebruiken.
Badge +6
Hoi Van Der V,

Fijn dat het duidelijk is! Meerdere nummers in Mijn Simyo beheren is inderdaad helaas niet mogelijk, maar voor Sim Only is het inderdaad dan weer wel mogelijk om de Mijn Simyo app te gebruiken! 🙂
Badge
Hallo,
Bij het invullen van het simkaartnr. krijg ik de melding "bestaat uit 8 cijfers" terwijl ik er 19 heb en 1 letter?
Ik lees dan het simnr. uit de telefoon want op het kaartje zelf staat niets.
Het formulier gaat dan niet verder.
Badge
Ik heb mijn eigen simnr ook even gecontroleerd en op mijn kaartje van simyo staan 8 cijfers en in mijn telefoon ook 19 met 1 letter.
Nu kon ik mijn 8 cijfers hier wel uit halen maar ze zaten niet na elkaar, ik heb dezelfde formule ook op het jumbo kaartje gedaan en dit nr.
van 8 cijfers ingevuld.
Dus aanvraag is gedaan hopelijk gaat dit in 1 keer goed.
Badge +8
Hoi Van Der V,

Ik denk dat je het beste even contact opneemt met Jumbo, en dan vraagt welk simkaartnummer er bij het telefoonnummer hoort. Dan zit je zeker goed. Misschien heb je de oplossing nu al gevonden(slim bedacht!), maar mocht het toch niet kloppen, dan weet je tenminste welke info je dan kunt invullen. Zij moeten dat simkaartnummer ergens in het systeem hebben staan bij het telefoonnummer.

Laat je het weten?

Groetjes, Charlene
Badge
Het simnr. was niet juist, ik heb nu de echte ingevoerd. Nu even wachten op de omzetting.
Tjonge het forum loopt wel snel vol. Ik moest behoorlijk scrollen om die van mij weer te vinden.
Badge +8
Hoi Van Der V,

Ja, ik zie het. Dit ziet er als een kloppend simkaartnummer uit. 🙂 Dat gaat vast goed komen.
Als je meldingen voor dit topic aanzet, krijg je ook een emailtje als er een reactie bij geplaatst wordt. Dan kun je gewoon in de link in je email klikken en ben je meteen in je eigen topic :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Oke, vandaag simkaart geactiveerd en mijn dochter kon vandaag bellen maar niet internetten.
Ik heb zojuist het kaartje in een windowsphone gehad en daar werkte het wel, kaartje weer terug in
mijn dochters telefoon (huawei mate) en nu werkt het wel.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Van Der V,

Kan zijn dat de telefoon van je dochter even de tijd nodig had om op gang te komen.
Het belangrijkste is dat het nu allemaal werkt 😃

Reageer