Skip to main content

.

Als ik mijn prepaid nummer wil gebruiken, dan krijg ik het volgende te horen:

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

 

Wat nu? Als ik mijn beltegoed aanvul, kan ik dan weer gebruik maken of is mijn nummer definitief verwijderd?

Alvast bedankt!

Hoe lang heb je de aansluiting al niet gebruikt?


Gisteren een e-mail van Simyo ontvangen, dat ik binnen 15 dagen moet bellen of sms’en, dus 5,5 maand niet gebruikt. :)


Oh Dan ben je nog op tijd, opwaarderen en klaar.

maar in principe staat je antwoord dan toch al in die mail😉


Voorheen als ik deze e-mail kreeg, dan kon ik mijn nummer nog gewoon gebruiken. Nu niet meer, vandaar mijn vraag. Zou zonde zijn als ik met €10 opwaardeer voor een geblokkeerd nummer.


Dan is die blokkade hoogst waarschijnlijk de reden dat je beltegoed op nul staat.


Na opwaarderen werkt alles weer zoals het moet.

ik heb me voor niks zorgen gemaakt, haha! Sorry.


Hoi @Lowieze,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Het klopt inderdaad dat je simkaart automatisch geblokkeerd wordt voor uitgaand verkeer zodra je beltegoed op is. Zodra je je beltegoed opwaardeert, is je simkaart meteen weer actief.

Ik zie dat het met de hulp van onze topper @Ron H allemaal is gelukt, dat is fijn om te zien! Bedankt voor je hulp, Ron 😊.

Groetjes,
Roeqajja