Ik heb een nieuw nummer aangevraagd voor een familielid. Er zou binnen 2 Ã 3 werkdagen een eurocent gestort worden voor de activitie.
Er is echter nog niets gebeurd, geen nieuwe simkaart en ook geen activatiecode. Wat nu? Bij inloggen kan ik alleen maar de activatiecode invullen.
Bladzijde 1 / 1
Beste WilmaK,
Welkom op het forum!
In de omschrijving van de storing van 1 eurocent staat de activatiecode vermeld. Om de activatiecode te activeren dien je in te loggen op de persoonlijke pagina met het telefoonnummer en het wachtwoord die zelf is bedacht tijdens het plaatsen van de bestellen. Wanneer je bent ingelogd krijg je het scherm te zien om de activatiecode te activeren. Wanneer de code is geactiveerd zal Simyo het aankoopbedrag gaan afschrijven en zal de simkaart worden verstuurd die met 2 werkdagen op de deurmat ligt.
Welkom op het forum!
In de omschrijving van de storing van 1 eurocent staat de activatiecode vermeld. Om de activatiecode te activeren dien je in te loggen op de persoonlijke pagina met het telefoonnummer en het wachtwoord die zelf is bedacht tijdens het plaatsen van de bestellen. Wanneer je bent ingelogd krijg je het scherm te zien om de activatiecode te activeren. Wanneer de code is geactiveerd zal Simyo het aankoopbedrag gaan afschrijven en zal de simkaart worden verstuurd die met 2 werkdagen op de deurmat ligt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.