Skip to main content

.

Beantwoord

Prepaid beltegoed overzetten: wanneer oude sim daarna inactief?

• 4 februari 2025
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Hallo!

Ik lees dat het mogelijk is om beltegoed van de ene op de andere prepaid over te laten zetten. Nette service!

We hebben hier thuis nog een oude Simyo-prepaid die zeer zelden wordt gebruikt, dus het tegoed daarvan overhevelen naar de andere kaart die we veel vaker gebruiken zou wellicht handig kunnen zijn. Het is mij echter niet duidelijk of het oude nummer na zo'n actie meteen opgeheven/inactief is. Blijft die oude sim nog wel een tijdje in de lucht om erop gebeld te kunnen worden? Zo ja, hoe lang?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@fietsbel,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Het klopt inderdaad dat het bij ons mogelijk is om je beltegoed over te zetten van de ene Prepaid naar de andere. Mocht je het nummer nog actief willen houden, dan raad ik aan om nog even een sms te versturen (of bellen). Hierdoor blijft je simkaart nog sowieso actief voor de volgende 6 maanden nadat je beltegoed is overgeheveld. Houdt er wel rekening mee dat je alleen inkomende gesprekken kunt ontvangen als je beltegoed op is.

Voor het overzetten van het beltegoed kun je mij een privĂ©bericht sturen met beide 06-nummers en de persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder hiermee. đź™‚

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2561 reacties
  • antwoord
  • 5 februari 2025

Hi ​@fietsbel,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Het klopt inderdaad dat het bij ons mogelijk is om je beltegoed over te zetten van de ene Prepaid naar de andere. Mocht je het nummer nog actief willen houden, dan raad ik aan om nog even een sms te versturen (of bellen). Hierdoor blijft je simkaart nog sowieso actief voor de volgende 6 maanden nadat je beltegoed is overgeheveld. Houdt er wel rekening mee dat je alleen inkomende gesprekken kunt ontvangen als je beltegoed op is.

Voor het overzetten van het beltegoed kun je mij een privĂ©bericht sturen met beide 06-nummers en de persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder hiermee. đź™‚

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • 6 reacties
  • 5 februari 2025

Bedankt voor de uitleg ​@Roeqajja !

Duidelijk nu hoe het in zijn werk zou gaan. Zodra we zeker weten dat we die oude sim echt niet meer (lang) gaan gebruiken neem ik contact op.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2561 reacties
  • 6 februari 2025

Hi ​@fietsbel,

Bedankt voor je reactie.

Geen dank! En dat is helemaal goed hoor. Wij horen wel van je. :)

Groetjes,
Roeqajja

Reageer