Skip to main content
Beantwoord

Prepaid beltegoed overzetten, hoe regel ik dit?

• February 19, 2026
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn man en ik hebben beiden een symio simkaart, ik zou graag het beltegoed van mijn man over willen zetten naar mijn prepaid. Mijn man heeft elders een abonnement afgesloten. Als het niet mogelijk is, dan graag het geld (wat op de kaart van mijn man staat terugstorten) terugstorten. Hoe ga ik dit regelen?

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Janny,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen.

Het is alleen mogelijk om beltegoed over te zetten van een actieve Simyo Prepaid naar een andere actieve Simyo Prepaid aansluiting. Beide aansluitingen moeten dus op het moment van overzetten actief zijn.

Als hij is overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud, kan het resterende beltegoed van zijn Simyo Prepaid worden teruggestort op zijn bankrekening. In andere gevallen (bijvoorbeeld een beëindigde prepaid zonder nummerbehoud) is terugstorten helaas niet mogelijk.

Kun je mij een privébericht sturen met jullie telefoonnummers en persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder en kijk ik samen wat er in jullie situatie mogelijk is.

En ​@JanD bedankt voor je informatie!

Groetjes,
Sedat

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • February 19, 2026

Beste ​@Janny wacht s.v.p. de reactie van een moderator af of neem contact op met Simyo via onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • February 20, 2026

Hoi ​@Janny,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen.

Het is alleen mogelijk om beltegoed over te zetten van een actieve Simyo Prepaid naar een andere actieve Simyo Prepaid aansluiting. Beide aansluitingen moeten dus op het moment van overzetten actief zijn.

Als hij is overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud, kan het resterende beltegoed van zijn Simyo Prepaid worden teruggestort op zijn bankrekening. In andere gevallen (bijvoorbeeld een beëindigde prepaid zonder nummerbehoud) is terugstorten helaas niet mogelijk.

Kun je mij een privébericht sturen met jullie telefoonnummers en persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder en kijk ik samen wat er in jullie situatie mogelijk is.

En ​@JanD bedankt voor je informatie!

Groetjes,
Sedat