De eerst stap daartoe heb je nu gedaan. Door hier te posten zal een moderator (= Simyo medewerker) vragen om hem/haar een privébericht te sturen met de mobiele nummers waar het om gaat en enkele persoonsgegevens ter validatie. Hij/Zij gaat het daarna in orde maken.
Hoi @EmKaa,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik help je hier graag mee verder.
Als je mij een privébericht kunt sturen met de desbetreffende 06-nummers en persoonlijke gegevens, dan zorg ik ervoor dat het beltegoed overgezet kan worden naar de simkaart van je zoon .
Bedankt voor je reactie @Groentjuh!
Groetjes,
Roeqajja
Mijn dochter stapt over van prepaid naar een abonnement bij een andere aanbieder. Haar vader is echter ook een Simyo prepaid klant en blijft dat ook. Mijn dochter heeft nog een prepaid beltegoed staan. Hoe kan ik regelen dat dit resterende beltegoed overgezet wordt naar de simkaart van haar broer?
Hoi @Inge123,
Bedankt voor je bericht.
Je kunt mij een privébericht sturen met beide 06-nummers en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder!
Groetjes,
Roeqajja
Ik wil mijn beltegoed ook overzetten naar een ander Simyo prepaid overzetten. Dit heb ik geprobeerdd via wattsapp , die zou het doorgeven maar ik zie niets gebeuren en krijg ook geen beloofde mail
Hi @PietB,
Bedankt voor je bericht.
Ik ben even met je mee gaan kijken en ik zie dat je afgelopen zaterdag contact met ons hebt opgenomen hiervoor. Ik zie dat het verzoek correct is doorgezet naar de juiste afdeling. Dit zou ongeveer binnen een week geregeld moeten zijn, het is dus nog even een kwestie van afwachten. Zodra je beltegoed is overgezet zal je ook per e-mail geïnformeerd worden door de desbetreffende afdeling.
Groetjes,
Roeqajja