Goedenavond,
Ik heb geprobeerd met mijn neteller mastercard mijn beltegoed op te waarden, echter ik krijg een melding dat mijn betaling is onderbroken. De creditcard heeft een voldoende saldo en ik krijg geen weigering van betaling of uberhaubt een poging van afschrijving op mijn creditcard.
melding:
"De betaling is afgebroken, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Je keert automatisch terug naar Mijn Simyo."
Bladzijde 1 / 1
Hoi Lockw,
Wat leuk dat je je vraag hier stelt.:)
Bij Simyo kun je alleen met een Nederlandse creditcard betalen. Vandaar dat het niet lukt om met een Neteller Mastercard te betalen. Dat is een Amerikaanse creditcard. Heb je ook een Nederlandse creditcard waar je mee kunt betalen?
Als dat niet lukt kun je opwaarderen via iDeal. En om het je nog makkelijker te maken kun je automatisch opwaarderen aanzetten. Dan wordt je tegoed bijvoorbeeld automatisch opgewaardeerd als het onder de 2,- komt. Is weer een zorg minder;)
Heb je dat al eens geprobeerd?
Wat leuk dat je je vraag hier stelt.:)
Bij Simyo kun je alleen met een Nederlandse creditcard betalen. Vandaar dat het niet lukt om met een Neteller Mastercard te betalen. Dat is een Amerikaanse creditcard. Heb je ook een Nederlandse creditcard waar je mee kunt betalen?
Als dat niet lukt kun je opwaarderen via iDeal. En om het je nog makkelijker te maken kun je automatisch opwaarderen aanzetten. Dan wordt je tegoed bijvoorbeeld automatisch opgewaardeerd als het onder de 2,- komt. Is weer een zorg minder;)
Heb je dat al eens geprobeerd?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.