Beste Simyo,
Ik wil vandaag bellen met mijn Symio nr 06-xxxxxxxx, maar jullie hebben mij
afgesloten.
Ik begrijp dit niet, omdat ik op 26-11-2014 een mail ontving dat ik binnen
een week moest bellen. Ik zit nog steeds binnen de termijn van 6 maanden.
Deze vervalt volgens mij op 5-12-2014.
Ik heb het nagezocht op mijn Symio.
Wilt u A.U.B.mijn nummer weer aansluiten.
Met vriendelijke groet,
Janny
Bladzijde 1 / 1
Is inmiddels opgelost
dank,
Janny
dank,
Janny
Hoi Janny,
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk. Ook heb ik je 06-nummer even verwijderd, dit is voor je eigen privacy. We kunnen je nummer al zien, omdat je bent ingelogd op je eigen Mijn Simyo account.
Top dat het al is opgelost! Je nummer was gelukkig niet afgesloten, maar had even een reset nodig. Het kan dat je simkaart soms even opnieuw moet aanmelden op het netwerk. Afhankelijk van de melding is het uit- en aanzetten van je mobiel vaak ook genoeg. Gisteren, 1 december heb je weer gebeld en ge-sms't. Je nummer is dus weer veilig ;)
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan zien we je graag terug 😮
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk. Ook heb ik je 06-nummer even verwijderd, dit is voor je eigen privacy. We kunnen je nummer al zien, omdat je bent ingelogd op je eigen Mijn Simyo account.
Top dat het al is opgelost! Je nummer was gelukkig niet afgesloten, maar had even een reset nodig. Het kan dat je simkaart soms even opnieuw moet aanmelden op het netwerk. Afhankelijk van de melding is het uit- en aanzetten van je mobiel vaak ook genoeg. Gisteren, 1 december heb je weer gebeld en ge-sms't. Je nummer is dus weer veilig ;)
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan zien we je graag terug 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.