.

Beantwoord

Prepaid 6 maanden niet gebruikt en afsluiting, wat kan ik doen?

  • 1 June 2015
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Goedemorgen,

Graag zou ik willen vragen of er een andere manier is om te voorkomen dat de simkaart en het nummer ge-deactiveerd worden. Mijn vriendin heeft namelijk haar simkaart meegenomen op reis naar Arika, waar zij deze niet kan gebruiken om even te bellen of te smsen, zij gebruikt daar een lokale simkaart.

Alvast vriendelijk bedankt.
icon

Beste antwoord door East Skies 1 June 2015, 12:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Bestaat er echt geen mogelijkheid om een keer in de 6 maanden gebruik te maken van de Simyo simkaart? Deze moet echt eenmaal in de 6 maanden gebruikt worden om afsluiting te voorkomen.
In dit geval helaas niet, zij heeft met haar Simyo simkaart geen mogelijkheid om dit te doen. Gelukkig heeft Simyo Nederland via twitter een mooie oplossing doorgegeven voor mijn probleem, dan kan ik het zelf doen en problemen voorkomen:

"Je kunt inloggen op haar Mijn Simyo. Als je dan een sms stuurt vanuit haar account, is het ook goed
Reputatie 7
Fijn zo.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi East Skies, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Fijn om te zien dat RicoK je heeft geholpen en dat je inmiddels al een oplossing hebt 🙂 RicoK bedankt voor het meehelpen!

Je kunt inderdaad één keer in de zes maanden een sms sturen online via Mijn Simyo. Dit is ook voldoende om de Prepaid simkaart te behouden.

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum 😉

Reageer