Voordat ik de kans had om het een en ander anders in te stellen, had mijn zoontje al zijn nieuwe mobiel gepakt, zijn nieuwe simkaart erin gestopt en was gaan internetten, lees filmpjes kijken. Zijn mobiel was ook nog niet op ons eigen wifi internet gekoppeld, dus blijkbaar ging dat gewoon via de prepaid.
De eerste email dat er iets mis was, kreeg ik echter een paar uur later dan dat de kosten al waren gemaakt en helaas was mijn zoontje toen ook niet thuis aanwezig om zijn toestel af te pakken. De laatste mail die ik kreeg was dat het 06nummer was geblokkeerd omdat er meer dan 100 euro was gespendeerd.
En dat terwijl we een prepaid abonnement van slechts 5 euro hadden zonder internet abonnement.
Inloggen op deze site leerde dat er inmiddels een rekening stond van -137,75 euro.
Dit is natuurlijk buiten alle proportie. Ik begrijp niet dat het mogelijk is dat wanneer je 5 euro maximaal prepaid kunt spenderen, je in verhouding tot je prepaid bedrag je belachelijk hoge kosten kunt maken ( 137/ 5 = een factor 27 )
Op dit forum zie ik dat ik niet de enige ben die hiermee werd geconfronteerd.
Dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat Simyo hier iets aan gaat doen. Ik zou het ook fijn vinden dat uit coulance de kosten ongedaan gemaakt worden, want dit is wel een erg slecht ervaring met Simyo.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie