.

Beantwoord

Prepaid

  • 30 May 2013
  • 5 reacties
  • 536 Bekeken

Waarom kan ik geen specificatie lezen van het gebruik op mijn simyo,ik kan niet zien wie ik heb gebeld of gesmst,zoo ook deze voorlaatste dag sta ik ineens € 12,00 in de min ,dat is mij nog nooit gebeurd,en ik kan ook niet zien waaraan
icon

Beste antwoord door Groentjuh 30 May 2013, 15:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ga naar (Hoofdnavigatie)Mijn Simyo > (Sub-navigatie) Verbruik > (Sub-Sub-Navigatie) Mei.
Op die pagina kunt u zien naar welke nummers u heeft gebeld en naar welke nummers u SMSjes heeft gestuurd. Op deze pagina staat ook per dag hoeveel data u heeft gebruikt.
Heel hartelijk bedankt voor de goede tip,want dat wist ik niet,op mijn leeftijd(67)moet je bij blijven,ik heb nu gekeken en ziet tot mijn verbazing dat ik 25558 data heeft verbruikt komt op €25,54 en ik wist voor honderd procent dat ik op wifi zat thuis,dan heb ik toch wat niet goed gedaan denk ik
Reputatie 7
Badge +9
Als u honderd procent zeker wilt zijn dat u nooit via het Simyo netwerk het internet opgaat dan kunt u het beste de optie internet op uw mobiel uitzetten op Mijn Simyo. Dit heeft geen invloed op de internet verbinding via uw draadloze netwerk (WiFi), dat blijft gewoon mogelijk.
Hartelijk bedankt,ik zie nu ook op mijn rekening een mms naar zuid Afrika met het nummer 00278,ben ik toch naïef,ik weet niet wat of wie dit is
Kan geen ziel in zuid Afrika
Badge +8
Hartelijk bedankt,ik zie nu ook op mijn rekening een mms naar zuid Afrika met het nummer 00278,ben ik toch naïef,ik weet niet wat of wie dit is
Kan geen ziel in zuid Afrika


Hoi Mirador,

Inmiddels had ik begrepen dat Mirador en Vutter dezelfde persoon waren. Wij hebben met Vutter verder gecommuniceerd.
Graag houden we de communicatie op 1 naam om verwarring en het missen van informatie te voorkomen.

Groetjes,
Charlene

Reageer