.

Beantwoord

Overzetten beltegoed, kan dat?

  • 15 October 2012
  • 3 reacties
  • 627 Bekeken

Badge
Hoe kan ik mijn beltegoed van de ene simyo simkaart overzetten naar een andere simyo simkaart?
icon

Beste antwoord door Alex 17 October 2012, 13:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jolanda74,

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, per mail of forum. Indien je wilt dat ik het voor je in orde maak, wil ik je vragen een privé bericht te sturen met daarin beide telefoonnummers, naam, adres, geboortedatum en rekeningnummer. Voor het over zetten van het beltegoed worden 5 euro administratiekosten in rekening gebracht. Voorbeeld. Wanneer je 15 euro wilt laten overzetten, zal dit bedrag minus 5 euro als beltegoed worden over gezet.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Is het mogelijk om beltegoed van pre-paid nummer die ik niet meer gebruik naar sim only (andere nummer) overzetten? Alvast bedankt.

Groeten
Katja
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Katja_Maslova,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen! Nu je jouw Prepaid nummer niet meer gebruikt, kan ik begrijpen dat je dit beltegoed niet verloren wilt laten gaan.

Helaas is het niet mogelijk om beltegoed naar een Sim Only abonnement over te schrijven. Dit kan alleen van de ene Prepaid aansluiting naar de andere. In dit geval is het misschien slim om je simkaart nog even te gebruiken tot het beltegoed op is. Zo gaat er niets verloren.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer